روزنامه کثیرالانتشار سراسری صبح ایران
به دو زبان ترکی و فارسی

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
روزنامه ساقی آذربایجان
آمار بازدید
  • کاربران حاضر: 1
  • بازدید امروز: 52
  • بازدید دیروز: 1,913
  • کل بازدید ها: 528,599
احداث تونل انرژی در تبریز از ضرورت‌های زیرساختی شهر

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز با استناد به ماده ۲۹ در خصوص اینکه یک فرد به راحتی می‌تواند ساختمان مسکونی خود را به مجتمع پزشکی تبدیل کند، گفت: همین قوانین هستند که منطقه ۱۷ شهریور در هسته مرکزی شهر را ایجاد کرده که کنترل ترافیک هم از دست راهنمایی و رانندگی خارج شده است.
به گزارش شهریار، مهدی یوسفی در نشست شورای عالی ترافیک در خصوص ساخت هتل شهریار ۲ در اتوبان شهید کسایی اظهار کرد: این پروژه با توجه به موقعیت قرارگیری از حیطه درون‌شهری خارج بوده که بر عهده برون‌شهری است.
وی با بیان اینکه اتوبان شهید کسایی از جمله حساس‌ترین نقاط استان بوده و بار ترافیکی زیادی را متحمل است، گفت: تمام رمپ‌ها و دسترسی‌ها برای جلوگیری از ایجاد هرگونه سوانح یا مشکل در این مسیر در اثر ساخت پروژه باید پیش‌بینی شود تا دچار مشکل نشود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به لزوم اصلاح شبکه‌های برق و رویکرد توسعه‌ای برق تبریز افزود: احداث تونل انرژی در تبریز یکی از ضرورت‌های تبریز بوده که حتماً به مرحله اجرا و عمل باید برسد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از پروژه اجرا و مسیر بهادری تکمیل شده و در حال حاضر در مسیر خیابان بهشتی قرار گرفته است و تمام تلاش‌ها برای تکمیل هرچه سریع‌تر ۹ مخزن تا تبریز ۲۰۱۸ را خواهیم کرد.
یوسفی، طرح ویژه ایجاد خط اتوبوسرانی از میدان آذربایجان تا خیابان یوسف‌آباد را یکی از مهمترین پروژهای شهر دانست و گفت: در این رابطه بیش از هشت جلسه با کمیته فنی داشتیم تا تمام جوانب پروژه مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: ایجاد چنین طرحی هزینه گزافی را به دنبال خواهد داشت به طوریکه برای این طرح پیشنهاد استفاده از اتوبوس‌های چپ درب و دو درب را نیز داشتیم که بعد از کش و قوس‌های فراوان منجر به نتیجه نهایی شد.
یوسفی با اشاره به اینکه با کمترین هزینه و در اسرع وقت بهترین خدمت را خواهیم داشت، گفت: مسیر پیش‌بینی شده روی مسیر تراموا قرار دارد و با استفاده از این شرایط هیچ‌گونه مشکل در ساخت تراموا در آینده را نخواهیم داشت.
معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز یادآور شد: برای هر ۲ طرح خط ویژه اتوبوس و تراموا حداقل هزینه، حداکثر بهره‌برداری را در نظر گرفته‌ایم.
یوسفی با بیان اینکه طبق ماده ۲۳ رسیدگی به تخلفات رانندگی فقط از یک ردیف آن به جای دریافت ۷ میلیارد، ۹۰۰ میلیون تومان وصول شده، افزود: منابع برای هر کاری باید تعریف شود و سپس انجام گیرد.
وی با استناد به ماده ۲۹ در خصوص اینکه یک فرد به راحتی می‌تواند ساختمان مسکونی خود را به مجتمع پزشکی تبدیل کند، اظهار داشت: همین قوانین هستند که منطقه ۱۷ شهریور در هسته مرکزی شهر را ایجاد کرده که کنترل ترافیک هم از دست راهنمایی و رانندگی خارج شده است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز با ابراز اینکه جایگاه پزشکان در جامعه بسیار بالاست ولی این به آن معنا نیست که هر جا دلشان خواست مطب راه‌اندازی کنند و هیچ مجوز از راهنمایی و رانندگی دریافت نکنند، گفت: از طرف دیگر چرا باید به مدارس غیرانتفاعی اجازه داد که در هر مسیری مدرسه تاسیس کنند به طوریکه فقط در یک خیابان مثل ولیعصر ۶ مدرسه در کنار هم قرار دارد و این یعنی ترافیک زیاد در آن مسیر.
وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبات صورت گرفته، شهرداری با بخش خصوصی قراردادهایی خواهد داشت تا در صورت نیاز پلیس راهنمایی رانندگی، جرثقیل در اختیار این نهاد قرار دهند.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر میدهید!

باخبر شدن از
avatar

wpDiscuz
اشتراک پیامک

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاعات خود را وارد کنید

اشتراک ایمیلی

اشتراک روزنامه

عزیزان علاقه مند به دریافت مرتب روزنامه ساقی آذربایجان از طریق پست می توانند با دفتر روزنامه تماس حاصل نموده و یا به سامانه پیام کوتاه روزنامه پیامک بفرستند.

اشتراک یکساله: 340 هزار تومان

اشتراک شش ماهه: 170 هزار تومان

ضمنا هزینه بسته بندی و ارسال از طریق پست بر عهده روزنامه می باشد.

درخواست اشتراک آنلاین

نظرسنجی

وب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
سامانه پیامکی
آذربایجانین گوزه للیک لری
پیگیری وعده مسئولان
تصویر روز