بحث ۲۰۱۸ به لایه‌های اجتماعی سوق پیدا کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه باید کمک کنند بحث ۲۰۱۸ به لایه‌های اجتماعی سوق پیدا کند، خوشبختانه مردم حساس شده‌اند اما این حساسیت گاهی به توقعات دست‌نیافتنی تبدیل می‌شود و این توقعات نتیجه عکس دارد، توقعات باید در حد مقدورات باشد.
رحیم شهرتی‌فر در نشست بررسی موضوعات فرهنگی و اجتماعی تبریز ۲۰۱۸ با حضور هنرمندان، با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ یک موضوع استانی بوده و همه باید در این راستا تلاش کند، اظهار داشت: در حال حاضر هدفی که به دنبال آن هستیم درگیر کردن همه اقشار جامعه در موضوع تبریز ۲۰۱۸ بوده و تلاش داریم از همه آنها در این مسئله کمک بگیریم تا از کوچک‌ترین مسئله تا لایه‌های اجتماعی شاهد ایفای نقش آنها باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بی‌شمار در حوزه هنر و اهمیت آن در راستای معرفی تبریز ۲۰۱۸، افزود: نیاز ضروری وجود دارد تا از توانمندی اهالی فرهنگ و هنر و اهل‌فن و ظرفیت‌های بخش خصوصی در این مسیر بهره‌مند شویم، خوشبختانه در استان شخصیت‌های علمی و فرهنگی توانمند و مؤسسات فرهنگی علاقمندی وجود دارد که فعال هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: در موضوع تبریز ۲۰۱۸ همه باید تلاش کنند، از جمله مؤسسات فرهنگی که توانایی و امکانات بیشتری دارند، باید در این راستا کمک کنند.
رحیم شهرتی‌فر بابیان اینکه انتظار از مسوولان و نهادهای دولتی باید در حد وظایف و در اختیارشان باشد، خاطرنشان کرد: شاید انتقادات فراوانی انجام شود و دستگاه‌ها هم باید قدردان انتقادات سازنده باشند، اما اینکه هر وقت شرایط فراهم شد نگاه به دولت را القا کنیم نتایج شایسته‌ای را نخواهد داشت.
شهرتی‌فر بیان کرد: همه باید کمک کنند بحث ۲۰۱۸ به لایه‌های اجتماعی سوق پیدا کند، خوشبختانه مردم حساس شده‌اند اما این حساسیت گاهی به توقعات دست‌نیافتنی تبدیل می‌شود و این توقعات نتیجه عکس دارد، توقعات باید در حد مقدورات باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: در هیچ کجای دنیا در ظرف یکی دو سال معجزه نمی‌کنند بلکه امکانات موجود را بسیج می‌کنند، اعم از دولتی و مردمی تمام سعی و تلاششان را برای تحقق اهداف موردنظر به کار می‌گیرند.
حساسیت‌ها گاهی به توقعات دست‌نیافتنی تبدیل می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود پس از افتتاح همه‌چیز فراموش می‌شود، این‌گونه نباید باشد، بحث گردشگری در سال ۲۰۱۸ تمام نمی‌شود و برای سال‌های متمادی پس‌ از آن برای جذب گردشگر برنامه داریم.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مؤسسات فرهنگی متخصص در این مسائل گفت: این‌گونه نیست که تنها دستگاه‌های دولتی در سال ۲۰۱۸ برنامه اجرا کنند بلکه همه مؤسساتی که پیشنهاد مشخصی برای اجرای برنامه در سال ۲۰۱۸ داشته باشند می‌توانند اقدام کنند.
شهرتی‌فر در ادامه با اشاره به بحث انتخاب شعار سال ۲۰۱۸ به‌عنوان برندی برای معرفی تبریز خاطرنشان کرد: در راستای شعار سال ۲۰۱۸ به‌عنوان برندی برای معرفی هرچه بهتر تبریز هنرمندان و اهالی فن می‌توانند بهتر کمک کنند.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر میدهید!

باخبر شدن از
avatar

wpDiscuz