جلب رضایت شهروندان مهمترین اصل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی ، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ و فلکلور ویژه تبریز است.
به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در مراسم تجلیل از مدیران فرهنگی شهرداری تبریز ضمن تشکر از معاونت فرهنگی شهرداری تبریز در کسب عنوان برتر غتی سازی اوقات فراغت در بین ۲۹ دستگاه متولی استان، با اشاره به نقش مهم شهرداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان مشهود و بارز است.
وی با اشاره به ماندگاری فعالیت های فرهنگی و تاثیرگذاری چشمگیر آن در جوامع اظهار داشت: وسعت تاثیرگذاری فعالیت های حوزه های فرهنگی از فعالیت های فیزیکی بوده و می تواند نتایج موثری را به ثمر برساند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ، جلب و کسب رضایتمندی عمومی در قبال عملکرد شهرداری تبریز را در گرو خدمات‌رسانی مطلوب و صحیح به شهروندان دانست و افزود: خدمات فرهنگی واجتماعی شهرداری بدون توجه به اصل رضایتمندی مردم امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران فرهنگی شهرداری باید تمامی اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.
شهردارتبریز افزود: حوزه فرهنگی یکی از مقولاتی است که همواره نیاز به پرداخت دارد و علی رغم فعالیت های صورت گرفته اما همچنان جامعه ما نیازمند توسعه موضوعات کاربردی مقولات فرهنگی است.
گفتنی است: در راستای کسب عنوان برتر و پرمخاطب شهرداری تبریز در حوزه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در سالجاری مراسم تجلیل از مدیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز ، معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری ، معاون خدمات شهری و تنی چند از شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانها و معاونین فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری در سالن جلسات شهرداری تبریز برگزار شد.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر میدهید!

باخبر شدن از
avatar

wpDiscuz