مردم هنوز، تبریز ۲۰۱۸ را از آن خود نمی دانند

بررسی سیاست های کوتاه مدت و میان مدت تبریز ۲۰۱۸ ، در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز، به ارائه نتیجه مطالعات این مرکز در ارتباط با تبریز ۲۰۱۸ پرداخت.
روشنی با انتقاد از حاکم بودن نگاه عمرانی نسبت به برنامه های گردشگری، تصریح کرد: نگاه همه مدیران برای تبریز ۲۰۱۸ باید فرهنگی و اجتماعی باشد.
وی با ابراز نگرانی از اطلاع رسانی ضعیف در خصوص میزبانی تبریز از گردشگران اسلامی در سال ۲۰۱۸، تاکید داشت: ابتدا باید خود تبریزی ها را با گردشگری و جاذبه های تبریز آشتی دهیم. روشنی افزود: متاسفانه حتی برخی مدیران ارشد این شهر هم موزه عصر آهن را نمی شناسند !
وی گفت: متاسفانه مردم هنوز تبریز ۲۰۱۸ را از آن خود نمی دانند و این بدان معنی است که رسانه ها در معرفی این رویداد ناموفق بوده اند به حدی که حتی در داخل کشور نیز کسی نمی داند در ۲۰۱۸ چه اتفاقی قرار است بیفتد! به اعتراف مدیران شهری مشهد، این شهر تنها به این علت که نتوانست مردم را برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ پای کار بیاورد، در بهره برداری از این عنوان، ناکام ماند.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر میدهید!

باخبر شدن از
avatar

wpDiscuz