گردشگری اسکو برند کشوری است

شهردار اسکو با بیان این‌که به دلیل وجود آثار تاریخی فراوان در شهر اسکو، گردشگری این شهرستان به عنوان یک برند کشوری است، گفت: یکی از راهکارهای توسعه گردشگری در اسکو و تبدیل به برند گردشگری، تاسیس تعدادی موزه‌ بوده که نقش اساسی در ارتقا صنعت توریسم داشته و می‌تواند در کنار سایر جاذبه‌های شهر موجب افزایش ورود گردشگر و همچنین مسافرت مجدد آن‌ها می‌باشد.
بابک شریفی با اشاره به این‌که جذب توریست از اولویت کاری شهرداری اسکو است، اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری اسکو زبان زد بوده و از هر جهت حائز اهمیت و قابل سرمایه گذاری است و می‌توان آن را به قطب صنعتی و اشتغال‌زایی تبدیل کرد.شهرداری تبریز تمامی اقدامات لازم را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران به صورت شبانه‌روزی انجام داده و درصدد توسعه امکانات رفاهی و عمران و آبادانی شهر است.ضروری است تا بسترهای مناسبی را جهت جذب گردشگر باتوجه به پتانسیل‌های غنی گردشگری موجود در شهرستان فراهم شود.
شهردار اسکو با بیان این‌که طرح جامع شهر اسکو دارای موانع بسیاری از لحاظ خدمت رسانی به شهروندان است، عنوان کرد: لازم است قبل از ابلاغ آن از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی موانع موجود مرتفع شده و براساس مستندات موجود بازنگری‌های لازم انجام شود.
شریفی با اشاره به وجود چهار پارک محله‌ای در سطح شهرستان اسکو، عنوان کرد: تلاش ما این است که خدمات شهری را به صورت عادلانه در سطح شهر توزیع کنیم.
وی با بیان این‌که ۴۰ هزار گردشگر در نوروز سال جاری از شهر اسکو بازدید کرده‌اند، اظهار کرد: باتوجه به پتانسیل‌های فرهنگی بالای شهر، اسکو بدون شک یکی از هدف‌های گردشگری طی رویداد تبریز ۲۰۱۸ است.
وی از برگزاری همایش نیکنامان شهرستان اسکو خبر داد و گفت: در شهرستان اسکو برخی افرادی وجود دارند که در اقتصاد کشور نیز تاثیر بسزایی دارند به همین منظور مقرر شده جهت تجلیل این افراد، همایش نیکنامان شهرستان اسکو برگزار شود.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر میدهید!

باخبر شدن از
avatar

wpDiscuz