رضایی؛ مدیر کل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی شد

اکبر رضایی ۵۷ ساله با حکم رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی منصوب شد.

به دنبال انتصاب مرتضی صفری مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از آبان ماه امسال صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی بدون مدیر کل بود که از فردا با برگزاری مراسم معارفه اکبر رضایی عهده دار این سمت می شود.
مدیر کل جدید صدا و سیما کیست؟
“اکبر رضایی” که با حکم “پیمان جبلی” رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی منصوب می شود متولد سال ۱۳۴۴ در تبریز است.
وی دارای مدرک كارشناسی دبیری الهیات و معارف اسلامی و كارشناسی دبیری الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه قم ، كارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی و دكتری مدیریت راهبردی فرهنگی از دانشگاه عالی دفاع ملی و دارای تحصیلات حوزوی اشتغال به درس خارج فقه و اصول است.
از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر مسئول روزنامه آذربایجان؛ مدیر شبكه رادیویی اقتصاد، فرمانده بسیج حوزه معاونت صدا، مدیر شبكه رادیویی گفتگو، مدیر دفتر صدا و سیما در هندوستان، سرپرست اداره كل صدای استان ها، مدیر كل صدا و سیمای مركز كهگیلویه و بویر احمد، معاون سیمای صدا و سیمای مركز قم، معاون صدای صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی، مدیر تولید صدای صدا و سیمای آذربایجان شرقی، معاون اداری و مالی صدا و سیمای مركز تبریز، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی صدا و سیمای مركز قم، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای قم، عضو كمیته تخصصی صدا، سرپرست آرشیو صدا و سیمای آذربایجان شرقی،  سرپرست واحد موسیقی صدا و سیمای آذربایجان شرقی،  مسئول آموزش صدا و سیمای قم،  پژوهشگر صدا و سیما اشاره کرد.
این گزارش می افزاید، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم معارفه رضایی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه در تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/

About Author