افتتاح پروژه منازل محرومین در شهرستان شیروان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: پروژه منازل محرومین در شهرستان شیروان از سوی گروه جهادی سردار دلها با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

علی دارابی،  در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این پروژه ۴۰ متر مربع مساحت دارد و ۷۰ میلیون تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است که تمام این هزینه‌ها با کمک خیرین بوده است.

وی با اشاره به دو کلنگ زنی جدید برای ساخت منازل محرومین، بیان کرد: برای دو خانواده تحت پوشش بهزیستی نیز دو واحد مسکونی با کمک گروه‌های جهادی و خیرین ساخت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان با اشاره به اینکه ۱۸۲۳ گروه جهادی در استان فعال هستند، تصریح کرد: ۴۱۵ گروه جغرافیا محور و ۱۳۵۳ گروه جهادی محله محور هستند.

دارابی با تاکید بر اینکه در سال جاری ۸۷ مورد ساخت مسکن محرومین از سوی گروه‌های جهادی انجام شده است، ادامه داد: ۶۵ مورد مرمت و بازسازی، ۲۳ مورد کمک به ساخت مساجد،  ۶۵ مورد آبرسانی آب شرب، ۵۷ مورد ساخت سرویس بهداشتی، از اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو واحد مسکونی در شهرستان اسفراین به اتمام رسیده است، افزود: یک واحد در شهرستان جاجرم، هفت واحد در مانه و سملقان، چهار واحد در شیروان، دو واحد در گرمه، ۳۷ مورد در راز و جرگلان و ۲۰ مورد در بجنورد انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان ادامه داد: چهار مورد مرمت در شهرستان اسفراین، ۱۰ مورد در جاجرم، ۱۰ مورد در مانه و سملقان، پنج مورد در شیروان، یک مورد در گرمه، سه مورد در فاروج،  ۲۱ مورد در راز و جرگلان، هشت مورد در بجنورد نیز در سال جاری از سوی گروه‌های جهادی انجام شده است.

About Author