اقدام نسنجیده شورای شهر مراغه صدای امام جمعه را هم درآورد!

امام جمعه شهرستان مراغه گفت: برکناری شهردار در آستانه روز مراغه اقدم نسنجیده‌ای از طرف شورای شهر بود .

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: روز مراغه بهترین فرصت برای معرفی شهر مراغه و ظرفیت‌های آن در بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری است .

وی افزود: برای روز مراغه با دعوت شهردار همایش جذب سرمایه‌گذاری برگزار شده اما شهردار دعوت کننده دو روز مانده برکنار می‌شود.

پورمحمدی اضافه کرد: با این این اقدامات نه تنها سرمایه‌گذاری جذب نخواهد شد بلکه سرمایه‌گذاران شهر نیز آن را ترک خواهند کرد.

امام جمعه مراغه در ادامه از مسئولان ارشد شهرستان خواست با حفظ وحدت به فکر توسعه آینده شهر باشند.

÷ورمحمدی با بیان اینکه برکناری شهردار حق قانونی شوراهاست اما در آستانه روز مراغه کاری بسیار نادرست بود، اظهار کرد: شهری که شهردار ندارد سرمایه‌گذار با چه امیدی اقدام به سرمایه‌گذار و اجرای  طرح خواهد کرد.

وی گفت: در همایشی که برای جذب سرمایه‌گذار امروز برگزار شد از مسئولان شهرستان کسی حضور نداشت و این برنامه تنها با حضور ۸۰ نفر شهروند مراغه‌ای برگزار شد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به شهادت حمید رضا الداغی گفت:  دولت و قوه قضاییه نسبت به مسئله حجاب بی‌تفاوت نباشند.

وی با اشاره به حوادث ماه‌های گذشته و شهادت و جان باختن جوانان کشور به خاط حجاب و دفاع از نوامیس مردم گفت: به خاطر حجاب این روزها برخی از جوانان شایسته جان خود را از دست می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال شیخ صدوق از علمای بزرگ صدر اسلام و آیت الله بروجردی از علمای معاصر گفت:  علمای گذشته و حال حاضر از برکات تشیع هستند و باید قدردان آنها باشیم.

About Author