امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز فراهم می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: با رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، بستر حضور هواداران در بازی‌های خانگی فراهم می‌شود.
میرمعصوم سهرابی در یک گفتگوی رسانه ای با بیان اینکه هواداران تراکتور همواره حامی تیم محبوبشان بوده و هستند، گفت: با توجه به اینکه هواداران تیم تراکتور به عنوان پرشورترین هواداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می‌شوند، صبور بودن و حمایت از تیم، خواسته من و باشگاه تراکتور از هواداران است.
وی با اشاره به اینکه می‌توانیم با حمایت مالک، اعضای هیأت مدیره، هواداران و با بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری موفق شویم، در خصوص تدابیر باشگاه برای بازگشت هواداران به استادیوم، اظهار کرد: مکاتباتی در این زمینه انجام شده و امروز هم نامه‌نگاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار قرار دادم.
سهرابی در رابطه با کادرفنی کنونی تراکتور، با اشاره به اینکه “زونیمیر سولدو” سابقه حضور در ۲ جام جهانی را دارد و مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی کرده است و با کادر قوی که در اختیار دارد، گفت: معتقد هستم موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات هواداران برآورده می‌شود.
وی با بیان اینکه فوتبالم را از تراکتور شروع کردم و در رده‌های مختلف این باشگاه حضور داشتم، افزود: ۲ دوره به عنوان دستیار و در مقطعی نیز به عنوان مدیرعامل تراکتور کار کرده‌ام و از این رو برای حضور مجدد در این تیم و خوشحال کردن هواداران علاقه‌مند بودم و درخواست هیأت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.
مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور خاطرنشان کرد: از مالک، هیأت مدیره، امکانات سخت افزاری، کادرفنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم.
سهرابی در خصوص جدایی‌ اش از تراکتور در پایان لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و پایان یافتن مأموریتم، از تراکتور جدا شدم .
مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: دومین جام قهرمانی تراکتور را در آن مقطعی که در باشگاه حضور داشتم، به دست آوردیم و امیدوارم با حمایت مالک، هیأت مدیره و هواداران و همچنین با بهره‌گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی در رابطه با تقویت تراکتور، گفت: کادرفنی باید لیست بازیکنان آزاد مورد نظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف تیم اقدام کنیم.
ورزشگاه یادگار امام تبریز با ظرفیتی بالغ بر ۶۶ هزار نفر به عنوان سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران نیز شناخته می شود.
ساخت ورزشگاه یادگار امام در سال ۱۳۶۸ شروع شد و در سال ۱۳۷۵ در دهکدهٔ المپیک تبریز افتتاح شد.
بعد از گذشت چندین سال نیز امکانات جدید و همچنین طبقه دوم این ورزشگاه در سال ۱۳۹۵ بهره برداری شد.
استادیوم یادگار امام تبریز از معدود ورزشگاه‌های ایران است که توانسته علاوه بر میزبانی بازی های فوتبال تیم تراکتورسازی، بازی‌های تیم ملی ایران و همچنین بازی شهرآورد پایتخت را نیز میزبانی کند.

 

About Author