تصمیمات خوبی درباره ماشین سازی گرفته می‌شود

به گزارش ساقی آذربایجان، سید حمید سجادی چهارشنبه، ۲۰ مهرماه در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ورزشی شهرستان میانه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: وزارت ورزش نقش حمایتی و نظارتی بر تیم‌های ورزشی داشته و قطعا نسبت به سرنوشت تیم‌ها بی تفاوت نیست.
به گزارش ایسنا، وی در خصوص تیم‌داری باشگاه مس سونگون در حیطه فوتبال، ادامه داد: با یکسری تغییرات مدیریتی قرار است تا این باشگاه بخشی از تیم‌های باشگاهی فوتبال آذربایجان شرقی را عهده دار شود و در حال پیگیری این موضوع هستیم و تصمیمات خوبی نیز در شورای تامین گرفته شده است.
وی در خصوص تیم تراکتور نیز گفت: تراکتور از جمله تیم‌های پرشور فوتبال بوده و همراه با ماشین سازی هواداران خاصی به خصوص در خارج از کشور دارند و بسیاری از ایرانیان خارج از کشور هوادار تیم تراکتور هستند.
وی در ادامه با گذری به دلیل حضور خود در میانه، اظهار کرد: امروز در جمع جامعه ورزشی میانه حضور یافتیم. میانه سوابق خوبی در حیطه ورزشی داشته و حتی تنها مدال المپیک آذربایجان شرقی نیز توسط یوسف کرمی، ورزشکار میانه‌ای کسب شده است.
وی افزود: میانه خواستگاه رشته‌های بسیاری به خصوص رشته رزمی تکواندو بوده و وظیفه داشتم تا از نزدیک از زیرساخت‌های خوب ورزشی در میانه بازدید کنم و جویای احوال ورزش شهرستان شویم تا موارد مربوط به حیطه جوانان شهرستان را پیگیری کنیم.
سجادی، ادامه داد: پروژه‌های تکمیلی از جمله استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهید سرانجام میانه که نیازمند بررسی هستند نیز از جمله موارد مورد توجه است. این استادیوم توسط شرکت توسعه، از زیرمجموعه‌های اداره ورزش جوانان، تحویل داده شده اما هنوز نواقصی دارد که نیاز به بررسی و اقدام دارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: زیرساخت‌ پیست دوومیدانی این استادیوم مهیا بوده اما نیاز به تعبیه تارتار دارد. این استادیوم در محلی با آب و هوا و ارتفاع خوبی واقع شده و مکان بسیار مناسبی جهت تمرین دو میدانی کاران است.
وی با اشاره به بازدید خود از خانه تکواندو میانه و سالن کشتی این شهرستان، افزود: میانه مهد رشته تکواندو در استان بوده و پتانسیل بالایی در این خصوص دارد.
وی ادامه داد: دو نماینده ورزش دوست و فرماندار میانه، مدیرکل ورزش استان و استاندار آذربایجان شرقی پیگیر وضعیت ورزشی شهرستان و استان بوده که جای قدردانی دارد.

About Author