جابجایی دو میلیون تن کالا در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال دو میلیون تن کالا در مناطق مختلف استان اردبیل جابجا شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان رضا شیرین‌زاده در نشست با مدیران شرکت حمل و نقل بار و مسافر در اردبیل اظهار کرد: ۱۵۸ هزار برگه بارنامه در سطح استان صادر شده که عمده محصولات جابجا شده نیز مربوط به سیمان، محصولات کشاورزی، آب معدنی و همچنین محموله‌های سوختی بوده است.
وی تصریح کرد: ۷۶ شرکت حمل و نقل در استان با ۱۲ هزار ناوگان باری جابجایی کالاها را در سطح استان انجام می‌دهند که در نیمه اول امسال شرایط مطلوبی را در این جابجایی‌ها شاهد بودیم.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همکاران ما در شرکت‌های حمل و نقل بار و همچنین مسافر سعی کردند تا به رغم شرایط کرونایی جابجایی کالا و مسافر را با ایمنی و خیال راحت مراجعین انجام دهند تا کمترین نقص و کوتاهی را در فرآیند ارائه خدمات شاهد باشیم.
شیرین‌زاده افزود: در کنار این امر، جابجایی کالا در پایانه مرزی بیله‌سوار نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به انجام رسید تا اهداف مورد نظر در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به انجام برسد.
وی حمایت همه‌جانبه از رانندگان و فعالان حمل و نقل بار و مسافر را یادآور شد و خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم با تأمین لاستیک و سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز یاریگر فعالان این حوزه باشیم تا به راحتی بتوانند حمل و نقل بار و مسافر را در سطح استان انجام دهند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری شیرین‌زاده اضافه کرد: عمده کالاهای صادراتی و همچنین جابجا شده از مبدأ اردبیل به سایر مناطق کشور کالاهای فرآوری‌ شده کشاورزی و محصولات زراعی، باغی بوده که با کیفی‌ترین شکل این امر به انجام رسیده است.

About Author