حقوق اعضای شورای شهر تبریز منتشر شد

به گزارش ساقی آذربایجان، “حجت‌الاسلام رسول برگی” امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع انتشار حق‌الجلسات  اعضای شورای شهر که پیش از این و در قالب طرحی از سوی اینجانب مطرح شده بود، پس از ایجاد بسترهای لازم به تصویب رسید و هم اکنون حق.الجلسات اعضای شورای شهر در سامانه شفافیت شهرداری منتشر شده است.

وی گفت: از این پس عموم شهروندان، اهالی رسانه و دیگر مسوولان این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه شفافیت شهرداری، از کم و کیف دریافتی‌های نمایندگان شورای شهر در هر ماه مطلع شوند.

برگی همچنین با اشاره به ضرورت اجرای این طرح افزود: شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان ناظر و سیاستگذار مدیریت شهری در راستای حاکم نمودن شفافیت در بدنه مدیریت شهری، باید با پیشگامی تقید عملی خود را  به رویکرد شفافیت در حوزه‌های مختلف شهرداری نشان می‌داد که خوشبختانه این هدف امروز در گام عملی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد شورای اسلامی ششم شهر تبریز و طرح‌های مصوب در راستای شفاف‌سازی هرچه بیشتر دیگر امور و حوزه‌ها تداوم خواهد داشت.

گزارش فارس حاکی است، حق‌الجلسه‌ها مربوط به فروردین ۱۴۰۱ است برای ۱۵ روز کاری است و هر ماه در سامانه شفافیت شهرداری تبریز جداگانه منتشر می‌شود.

۱۴۰۱۰۳۲۱۰۰۰۷۲۷_Test

About Author