راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه‌ پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند خبر داد.
سردار عبدی گفت: همزمان با سراسر کشور سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ در استان آذربایجان شرقی ایجاد و راه اندازی شد.
پلیس به افرادی که مشکل صحبت، شنیدن و یا گویش دارند با افتتاح سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ خدمت رسانی خواهد کرد.
هم استانی‌ها می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با این سامانه در حوزه‌های مختلف فوریتی پلیسی، بررسی اطلاعاتی، راهنمایی و ارشاد خدمات دریافت کنند.
پلیس در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی برنامه‌های خود به تازگی اقدام به راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ کرده است.
با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به دو درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل می‌دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی نیستند که خوشبختانه با رونمایی از سامانه پیام کوتاه این امکان فراهم شد تا این افراد با پلیس در ارتباط باشند.
شهروندان آذربایجان شرقی که تمایل به ارسال پیامک به این سامانه دارند، ابتدا پیش شماره ۱۱۰ و سپس کد استان محل سکونت (کد آذربایجان شرقی) را وارد و سپس درخواست خود را به همراه آدرس و نشانی مورد نظر مطرح کنند.
ماموریت‌های پلیس حیاتی و مهم هستند.
ایجاد مزاحمت از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به فویت‌های پلیسی ۱۱۰ پیگیرد قانونی و قضایی دارد بنابراین از شهروندان درخواست می‌کنیم با کنترل رفتار فرزندان خود در این زمینه با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.

About Author