زنجان، میزبان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه‌های علمی‌کاربردی کشور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: پنجمین دوره جشنواره رویش دانشگاه‌های علمی‌کاربردی به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان سلیمان عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جشنواره رویش، اظهار کرد: امسال پنجمین دوره این جشنواره به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود. جشنواره رویش‌ برای به نمایش گذاشتن دستاورد کانون‌های فرهنگی، هنری و مذهبی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است.
وی افزود: در این کانون‌ها دانشجویان می‌توانند از هر رشته‌ای حضور داشته باشند؛ این در حالی است که در انجمن‌های علمی هر دانشجو می‌تواند فقط در انجمن رشته تخصصی خود شرکت کند. برای مثال در کانون ورزش و سلامت که از شاخه‌های کانون فرهنگی است، دانشجویان همه رشته‌ها می‌توانند حضور داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: جشنواره کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی «رویش» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های دانشگاهی، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ کانون‌ها و فرصتی بی‌نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن‌ها است.
گفتنی است جشنواره رویش به‌ عنوان عرصه تجلی توانمندی و استعدادهای ارزشمند کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت‌های قابل توجه کانون‌ها بوده و نهادینه کردن هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون‌ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و … از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

About Author