مصیبت امروز مملکت ما این است که همه حرف می‌زنند

مراسم بدرقه تیم‌های ملی پاراتکواندو اعزامی به مسابقات جهانی بزرگسالان و پاراآسیایی جوانان برگزار شد.
به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه تیم‌های ملی پاراتکواندو اعزامی به مسابقات جهانی بزرگسالان در ترکیه و پارآسیایی جوانان در بحرین، بر سرمزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو برگزار شد.
در این مراسم سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، علیرضا میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، مادر شهید تکواندوکار محمد حیدری، مرتضی شریعتی از فرماندهان لشکر امام حسین و همرزم شهید خرازی و ملی پوشان اعزامی حضور داشتند.
رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم، گفت: تقارن این اعزام‌ها را با هفته مبارک بسیج گرامی می‌داریم. قطعا این موضوع برکت خواهد داشت و یقین می دانم برکت این تقارن را در رویدادهای پیش رو و مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی خواهیم دید.
او افزود: این شهید گمنام که به فدراسیون ما برکت داده بدون شک از وعده الهی متنعم هستند و نیازی به مراسم گرامی‌داشت ما ندارند بلکه ما نیاز داریم که یاد و خاطره آن‌ها و فرهنگ بسیجی را زنده نگه داریم. در این دوران حیله و نیرنگ باید فرهنگ بسیجی را تقویت کنیم.
رییس فدراسیون تکواندو افزود: فرهنگ بسیجی یعنی گذشتن از خود و منافع جمع را به منافع شخصی ترجیح دادن. یکی از مصیبت‌های امروز ما در این مملکت این است که همه حرف می‌زنند. بسیجی‌ها اهل عمل بودند و به‌خاطر همین محبت‌شان هر روز نزد مردم بیش‌تر می‌شود.
پولادگر ادامه داد: عامل‌ترین افراد، بسیجی‌ها بودند که با از خودگذشتگی نشان دادند عمل یعنی چه. اگر با سیره آن‌ها آشنا شویم بهترین الگو برای همه ما هستند. درباره برخی الگوهای امروزی در جامعه غلو شده است و خیلی از شخصیت‌ها نیز به همین شکل در طول تاریخ بزرگ شده‌اند اما شهدای ما به معنای واقعی الگو هستند و مثل همه ما زندگی عادی داشتند و با مردم معاشرت می‌کردند.

About Author