پروازهای شرکت هواپیمایی پارس ایر از فرودگاه تبریز به مشهد برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی پارس ایر از فرودگاه تبریز به مقصد مشهد مقدس برقرار می شود.
به گزارش ساقی آذربایجان ،رامین آذری، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، پروازهای تبریز – مشهد و بالعکس توسط این شرکت هواپیمایی روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: علاوه بر شرکت های هواپیمایی آتا، ایران ایرتور، پویا ، سپهران و زاگرس، شرکت هواپیمایی پارس، ششمین ایرلاینی است که پروازهای خود در مسیر مشهد از فرودگاه تبریز را انجام می دهد.
به گزارش ایرنا، فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، در سال گذشته شاهد توسعه پروازهای داخلی و بین‌المللی بوده و می‌رود که با تقویت زیرساخت‌ها و گسترش شبکه پروازی به هاب فرودگاهی منطقه شمال-غرب کشور بدل شود.
بنا بر این گزارش تبدیل شدن به یک هاب منطقه‌ای و بین‌المللی، به غیر شبکه پرواز گسترده به زیرساخت‌های فرودگاهی نیز نیاز دارد و در حال حاضر فرودگاه تبریز از امکاناتی چون باند طویل برای نشست‌ و برخاست‌ هواپیماهای پهن‌پیکر، اپرون با ظرفیت پارک ۱۲ فروند هواپیما و تجهیزات کمک ناوبری مانند ILS و DVOR/DME برخوردار است، اما نیاز به توسعه ترمینال در این فرودگاه احساس می‌شود.

About Author