برخی از بهترین هتل‌های باتومی گرجستان را بشناسید

هتل‌های بسیار لوکسی در گرجستان وجود دارند که هزینه اقامت در آن‌ها نسبت به هتل‌های شهرهای توریستی دیگر بسیار کمتر است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتل‌های شهر باتومی می‌پردازیم و درباره امکانات و ویژگی‌های آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

آیا تا به حال به گرجستان سفر کرده‌اید؟ چقدر درباره شهر باتومی می‌دانید؟ شهر باتومی یکی از زیباترین شهرهای کشور گرجستان است. در سال‌های اخیر بسیاری از گردشگران ایرانی تورهای باتومی را برای تعطیلات انتخاب می‌کنند. این شهر به دلیل طبیعت زیبا، مراکز خرید و مکان‌های دیدنی‌اش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور گرجستان شناخته می‌شود. از دیگر دلایل محبوبیت تورهای باتومی، هزینه‌های نسبتاً پایین سفر به این شهر است. به‌عنوان‌مثال قیمت تور استانبول معمولاً بیشتر از هزینه‌ای است که باید برای تور باتومی بپردازید.

هتل شرایتون (Sheraton Batumi Hotel)

هتل شرایتون یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شهر باتومی است. هتل باتومی بیش از ۲۰۰ اتاق و سوئیت مختلف دارد. این هتل مجلل از نظر معماری و طراحی داخلی شبیه به هیچ یک از هتل‌های لوکس شهر نیست. همه امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید در این هتل وجود دارد.

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، اتاق کنفرانس و… بخشی از امکانات هتل شرایتون هستند. این هتل در خیابان روستاولی قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر زیاد نیست. علاوه بر این فرودگاه شهر باتومی در نزدیکی هتل شرایتون است؛ بنابراین نگرانی بابت رفت‌وآمد نخواهید داشت. هزینه اقامت در هتل شرایتون برای کسانی که با تور باتومی به این شهر سفر می‌کنند نسبتاً مناسب است.

هتل لئوگرند (Leogrand Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر باتومی، هتل لئوگرند است. این هتل به‌عنوان یکی از مجهزترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های شهر باتومی شناخته می‌شود. هتل پنج ستاره لئوگرند بیش از ۱۸۰ اتاق و سوئیت خانوادگی دارد. اتاق‌های این هتل منظره رو به دریا یا منظره رو به شهر دارند.

برخی از بهترین هتل‌های باتومی گرجستان را بشناسید

دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل شیک و مدرن است و همه امکانات رفاهی برای یک اقامت دلپذیر در اختیار مسافران قرار دارد. اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال مینی، سرویس بهداشتی لوکس، میز کار، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجزا و… بخش کوچکی از امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل هستند. مجموعه آبی هتل محل مناسبی برای استراحت و تفریح با دوستان و خانواده محسوب می‌شود. مجموعه آبی شامل استخر، سالن ماساژ و سالن بدنسازی است. همچنین مسافران هتل لئوگرند می‌توانند از پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی رایگان استفاده کنند.

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel Batumi)

نمی‌توانیم از بهترین هتل‌های شهر باتومی صحبت کنیم؛ اما اسمی از هتل رادیسون بلو نیاوریم. این هتل پنج ستاره مجلل در نزدیکی دریای سیاه قرار دارد. ساختمان هتل رادیسون بلو با نمای شیشه‌ای مانند الماسی در شهر باتومی می‌درخشد. این هتل زیبا به دلیل امکانات و خدمات باکیفیتش در میان گردشگران خارجی زبانزد است.

برخی از بهترین هتل‌های باتومی گرجستان را بشناسید

هتل رادیسون بلو بیش از ۱۶۸ واحد اقامتی دارد. این هتل پنج ستاره هر سال میزبان هزاران گردشگری است که می‌خواهند در یک هتل لوکس اقامت کنند و از خدمات یک هتل پنج ستاره بهره ببرند. هتل رادیسون بلو در خیابان نینوشویلی قرار دارد. این خیابان فاصله زیادی با مرکز شهر باتومی ندارد. از طرفی وسایل حمل‌ونقل عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و شما به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

هتل هیلتون (Hilton Batumi)

حتماً تاکنون نام هتل هیلتون را در هنگام رزرو تور باتومی شنیده‌اید. بسیاری از مسافرانی که می‌خواهند با تور به شهر باتومی سفر کنند علاقمندند که در یک هتل پنج ستاره و شیک اقامت داشته باشند. اقامت در یک هتل بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت می‌تواند خستگی سفر را برای شما دوچندان کند. هتل هیلتون یک هتل پنج ستاره است و می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت در شهر زیبای باتومی باشد.

این هتل با حدود ۲۵۰ اتاق و سوئیت، میزبان مسافرانی است که از گوشه و کنار دنیا برای تفریح به شهر باتومی سفر می‌کنند. بسیاری از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل منظره رو به دریا دارند. رستوران‌های بین‌المللی با منوهای متنوع، امکانات تفریحی و سرگرمی مثل استخر سرپوشیده و استخر روباز، سالن ورزشی مجهز و … از دیگر خدماتی هستند که مسافران هتل هیلتون می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین امکان ورود حیوانات خانگی به‌شرط پرداخت هزینه اضافی در این هتل وجود دارد.

سخن پایانی

ما در این مطلب چهار هتل مشهور و محبوب شهر ساحلی باتومی را به شما معرفی کردیم و به بررسی ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام از آن‌ها پرداختیم. اقامت در هر یک از این هتل‌ها می‌تواند سفر شما را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل کند. با این حال هزینه اقامت و قوانین رزرو هتل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است؛ پس قبل از رزرو هتل به‌دقت آن‌ها را بررسی کنید. در انتها اگر می‌خواهید در باتومی هتل رزرو کنید یا از قیمت تورهای تابستانی مانند قیمت تور استانبول مطلع شوید؛ به سایت علی بابا سری بزنید. در این سایت قیمت به‌روز هتل‌ها و تورهای داخلی و خارجی وجود دارد.

About Author