بیانیه سالروز حماسه ۹دی ماه ازسوی جبهه پیروان ولایت فقیه آذربایجان غربی

۹ دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب است.
حماسه بی‌نظیر و تاریخی ۹ دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم نجیب ایران اسلامی همانگونه که در طول چند سال گذشته نشان داده‌اند با حضور به موقع خود در صحنه‌های سرنوشت ساز و پیروی از ولی فقیه که از عوامل اصلی غلبه بر مشکلات فراگیر نظام است تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب و راه ولایت دفاع خواهند کرد و وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها هیچ خدشه‌ای در اراده عظم پولادین این ملت وارد نخواهد کرد.
آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.
جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه استان آذربایجان غربی با فرارسیدن سالروز حماسه ۹دی ماه ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و با تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد. ولی رستم لو
دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه استان آذربایجان غربی

About Author