بیش از ۴۱ هزار فرهنگی آذربایجان‌شرقی تا اول شهریور واکسینه شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از واکسیناسیون ۴۱۰۰۸ نفر از فرهنگی استان علیه بیماری منحوس کرونا تا به امروز دوشنبه اول شهریور خبر داد.

جعفر پاشایی روز دوشنبه یکم شهریور ماه، در جمع خبرنگاران، با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، گفت: از ابتدایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا به امروز اول شهریور ماه ۴۱۰۰۸ نفر از کارکنان مجموعه واکسن دریافت کرده اند.

وی افزود: این طرح در پنج مرکز تجمیعی ویژه فرهنگیان در تبریز و همچنین سایر مناطق استان در جریان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد که با واکسینه شدن معلمان و ارتقاء سطح ایمنی این قشر شاهد آغاز سال جدید تحصیلی متفاوت از سال گذشته باشیم.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی گفت: همکاران فرهنگی سایر مناطق ساکن تبریز که تاکنون جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳فردا سه‌شنبه ۲ شهریور جهت تزریق واکسن، آقایان به مرکز هنرستان اکبریه ناحیه ۵ واقع در شهرک ارم و خانم ها به مرکز تجمیعی شهید ستارزاده ناحیه ۲ واقع در خیابان منجم  اول خیابان حجتی مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، داریوش حکیمی یادآور شد: در نواحی ۱و۳و ۴ ویژه فرهنگیان خود ناحیه و در نواحی ۲و ۵ علاوه بر فرهنگیان خود ناحیه به فرهنگیان سایر مناطق مستقر در تبریز تزریق صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بعد از اتمام بازه زمانی تزریق واکسن در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان، همکاران جا مانده همانند سایر اقشار مردم می بایست از طریق سامانه نوبت گیری اقدام کنند.

About Author