میرسلیم بابت مناظرهاش با رشیدیکوچی از مدیر شبکه ۵ و مجری تهران ۲۰ و تهیه کننده برنامه شکایت کرد.
بیش از یک ماه از مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی کوچی می گذرد و اینک دفتر میرسلیم از شکواییه وی به دفتر قائم مقام صداو سیما خبر داد.
میرسلیم در بخشی از شکواییه ۲۰ بندی خودش نوشت:
رشیدیکوچی در مناظره از خودروهای داخلی به عنوان “آشغالهای داخلی” نام برده که بیاحترامی محرز به ساحت رهبر معظم انقلاب است.
پست های مرتبط
مذاکرات فنی ایران و آمریکا از امروز در سوئیس به ریاست کاظم غریب آبادی
ترامپ: ایرانی ها با پول های کسدود شده ذرت، سویا و همه چیزهایی که آنها نیاز دارند از کشاورزان ما خریداری خواهند کرد
پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه به نفع ماست / نتانیاهو اولین ناراضی مذاکرات است / رهبری اختیار ادامه مذاکرات را به دولت دادهاند