مطالبه‌گری رسانه‌ها بسترساز توسعه است

به گزارش ساقی آذربایجان، سید حامد عاملی صبح پنجشنبه و دیدار با خبرنگاران این رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: جامعه نیازمند قلم‌های مطالبه‌گر و خبرنگاران متعهد است تا بتواند جایگاه اصلی خود در توسعه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی را باز یابد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران راویان صدیق وقایع جامعه هستند و مسئولان در قبال این صداقت و روحیه پرسش‌گری آنها باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: مردم هر جا نتوانسته‌اند به صورت مستقیم با مسئولان در ارتباط باشند، رسانه‌ها را به عنوان امین و پل ارتباطی خود برگزیده‌اند.

استاندار اردبیل گفت: این واکنش میزان وثوق و اعتماد مردم با رسانه‌ها را مبرهن می‌کند و مسئولان نیز باید از این جایگاه به رسانه‌ها نگاه کنند.

عاملی خبرگزاری مهر را رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: خط مشی و رسالت خبرگزاری مهر به ویژه در عمل به جهاد تبیین مورد وثوق و اعتماد مسئولان استان است.

وی تلاقی روز خبرنگار با عاشورای حسینی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: رسالت حضرت زینب (س) در بیان واقعه عاشورا و انتشار آن رسالتی الهی و عظیم بود که توانست با گفتار و رفتار صادقانه حاکمان ظالم زمانه را رسوا کند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: خبرنگاران ما نیز با تأسی از این بانوی بزرگوار همواره علم حق و حقیقت را برافراشته‌اند و با درک این حساسیت که جامعه نیازمند حق‌گویی است، همواره در این مسیر کوشیده‌اند.

About Author