هواداران تراکتور منتظر خبرهای خوش باشند

به گزارش ساقی آذربایجان، ایوب بهتاج درخصوص آخرین وضعیت تراکتور اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات تیم پس از بازگشت به تبریز به صورت منظم تحت نظر آقای بردیف برگزار می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: آقای بردیف واقعا مربی خوب و با دیسیپلینی هستند و با یک برنامه دقیق و جدیت تمام تراکتور را برای حضور پرقدرت در لیگ جدید آماده می‌کنند. ما برای نتیجه‌گیری با این مربی سطح بالا بسیار امیدواریم.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: هواداران‌مان نگران وضعیت بازیکنان نباشند چراکه به دنبال تکمیل تیم هستیم؛ به‌زودی چند بازیکن جدید معرفی خواهیم کرد و خبرهای خوشی برای پرشورها داریم.

بهتاج تأکید کرد: ما با نفرات مدنظر آقای بردیف مذاکره می‌کنیم و پس از حصول نتیجه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. از هواداران و همچنین رسانه‌ها می‌خواهم از هرگونه گمانه‌زنی خودداری کنند تا با آرامش بتوانیم خواسته‌های سرمربی را برآورده کنیم.

وی در خصوص روند بازسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز متذکر شد: درباره زمان اتمام عملیات عمرانی این ورزشگاه باید مسئولین اداره کل ورزش و جوانان توضیح دهند ولی چیزی که مشخص است بازی‌های ابتدایی ما در ورزشگاه شهید سلیمانی خواهد بود.

سرپرست باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: اولین بازی فصل جدیدمان در سیرجان است. امیدوارم با حمایت‌ها و انرژی‌های مثبت هواداران‌مان بتوانیم فصل را پرقدرت آغاز کرده و نتیجه بازی اول فصل گذشته را جبران کنیم.

About Author