واکنش فرمانده انتظامی تبريز در خصوص اتفاق پارک باغشمال

فرمانده انتظامی شهرستان تبريز از اجرای طرح پاک‌سازی در پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های تبريز خبر داد.

به گزارش خبرکزاری فارس از تبریز، يدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزايش سطح ارتقا امنيت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به‌طور مستمر در دستور پليس شهرستان تبريز قرار دارد.وی به فليم کوتاه منتشر شده در فضای مجازی از پارک باغشمال اشاره کرد و افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که چند نفر جوان و نوجوان باهمديگر درگيری لفظی داشته که با حضور بموقع ماموران انتظامی درگيری و اختلاف بين آنها حل و فصل شد.اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشکل روشنايی و زيرساختب پارک مذکور می‌طلبد مسؤولان شهری نسبت به مرتفع نمودن نواقص موجود اقدام تا فضايی مطلوب و در خور شأن شهروندان جهت استفاده آنان در اوقات فراغت فراهم و آماده‌سازی شود.فرمانده انتظامی با بيان اينکه امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز پليس است، گفت: پليس بر خود فرض می‌داند ضمن استقبال نقطه نظرات شهروندان عزيز امنيت و آرامش خوبی را برای آحاد جامعه به ارمغان بياورد.

About Author