آماده راه اندازی ۲۰ مرکز واکسیناسیون کرونا در کرمان هستیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار”حسین معروفی” در جلسه قرارگاه امام رضا علیه السلام با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کرمان در حوزه مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم از یک سال و نیم گذشته تاکنون جزو استان های هماهنگ و متحد بوده است.
به گزارش ساقی آذربایجان وی با تبیین اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله و خدمت رسانی به مردم در قالب طرح شهید سلیمانی ادامه داد: از ۸ آذر سال گذشته طرح شهید سلیمانی در کرمان آغاز به کار کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در طول یک سال و نیم گذشته ۵۷۱ هزار بسته معیشتی برای ۶۲ هزار خانواده شناسایی شده در استان توزیع شده و در پیک چهارم کرونا رهگیری بیماران کرونایی نیز انجام شده که موجب کاهش آمار فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبیین اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در راستای مقابله با کرونا در پیک پنجم بیان کرد: سپاه استان کرمان در حوزه محدودیت ها، رهگیری بیماران، قرنطینه، اقدامات نظارتی، حمایتی، مراقبتی و … کارهایی انجام داده و در حوزه بازسازی و بررسی جدید طرح شهید سلیمانی با مشارکت بسیج و سپاه و نظارت دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ ناحیه، ۱۶۰ حوزه و ۱۵۸۴ پایگاه فعالیت خود را شروع کرده است. سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه اعمال محدودیت ها نیز به کمک نیروی انتظامی استان رفت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان معروفی با اشاره به اقدامات مومنانه صورت گرفته با مشارکت سپاه استان کرمان، تصریح کرد: همه نهادهای حمایتی و خیرین را درگیر این اقدام خداپسندانه کردیم و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت. همچنین تولید محتوا در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در حوزه فضای مجازی انجام دادیم.
وی به اضافه کردن ۶۴ تخت بیمارستانی به بیمارستان حضرت فاطمه (س) در کرمان اشاره و اظهار کرد: اکنون ۱۳۴ تخت بیمارستانی در این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان راه اندازی ۲۰ مرکز ۱۶ ساعته تست کرونا در همه شهرستان های استان را از دیگر اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان برشمرد و افزود: آمادگی راه اندازی ۲۰ مرکز واکسیناسیون در سراسر استان کرمان را داریم.
وی با تشریح وضعیت کرونایی و واکسیناسیون در استان کرمان، خواستار کمک ویژه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و گفت: درخواست داریم دستگاه اکسیژن ساز و واکسن به استان واگذار شود تا در پیک بعدی کمترین ابتلا و فوتی را در استان داشته باشیم.

About Author