ابراهیمی دوباره سکاندار ووشو آذربایجان‌شرقی شد

به گزارش ساقی آذربایجان، مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان آذربایجان‌شرقی به ریاست «حبیب ستوده‌نژاد» مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور «زهرا ناطقی» نایب رییس فدراسیون ووشو در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع، «عبدالعلی ابراهیمی» که پیش از این ۸ سال سکان هدایت هیات ووشو استان را در دست داشت، ۱۹ رای از مجموع آرای ماخوذه را به خود اختصاص داده و بار دیگر به عنوان رئیس جدید این هیات برای ۴ سال آینده انتخاب گردید.

هیات ووشو استان آذربایجان‌شرقی در ماه‌های گذشته به صورت سرپرستی اداره می‌شد و سیدجواد مرتضوی مسئولیت این هیات را بر عهده داشت.

جالب اینکه در مجمع انتخاباتی قبلی هیات ووشو استان که مهر ماه سال گذشته برگزار شد، عبدالعلی ابراهیمی با ناصر وفایی برای تصدی پست ریاست رقابت نزدیکی داشتند که وفایی با یک رای اختلاف توانست پیروز انتخابات شود اما در ادامه و در شرایطی که اعتراضات زیادی به حضور او به عنوان یک چهره غیرورزشی وجود داشت، از این سمت استعفاء کرد.

لزوم توجه جدی به ورزش شهرستان‌ها

ستوده‌نژاد، از احساس مسئولیت کاندیداهای ریاست هیأت ووشو قدردانی کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده ووشو استان اظهار داشت: در رشته‌های ورزشی همدلی و وحدت موجب کسب موفقیت‌های بیشتری می‌شود که ووشو هم از این موضوع اخلاقی مستثنا نیست.

وی ادامه داد: توجه جدی به ورزش شهرستان‌ها چه در ورزش شهرها و چه در روستاها از جمله اقدامات و برنامه‌های مورد انتظار ماست که هیات‌های استان حتماً به این موضوع بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان توسعه ورزش بانوان در رشته ووشو را نیز مهم دانسته و گفت: رشته ووشو در بخش بانوان ظرفیت خوبی برای مدال‌آوری در مسابقات مختلف دارد که آقای ابراهیمی مطمئناً برای این موضوع هم برنامه‌هایی خواهند داشت.

ستوده‌نژاد ادامه داد: ارتقای سطح دانش مربیان و داوران ووشو نیازمند برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی مستمر است و واحد آموزش اداره کل هم آماده همکاری با هیأت‌های علاقه‌مند می‌باشد.

About Author