اتفاقات بزرگی در کشور در حال رقم خوردن است

فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در کشور در حال رقم خوردن است گفت: اجازه دهید دولت با طمأنینه و آرامش تصمیم بگیرد.
به گزارش ساقی آذربایجان، سردار حسین معروفی در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعات ایجاد شده در ارتباط با مطرح شدن وی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی استانداری کرمان اظهار داشت: این روزها در فضای مجازی هر کسی چیزی می‌گوید.
وی با بیان اینکه ما سرباز هستیم، سرباز انقلاب، ولایت و مردم افزود: ۴۰ سال در نظام ولایی جمهوری اسلامی یاد گرفتیم که به اراده خودمان تصمیم نگیریم؛ ما رسالت محور و ولایت محور هستیم.

با کسی مذاکره نکردم
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما به اراده خودمان تصمیم نمی‌گیریم گفت: در ۴۰ روز گذشته کسی سراغ ندارد که این مسئله جایی مطرح شده باشد و من چشم گفته و یا با کسی مذاکره کرده باشم.
وی با بیان اینکه در شرایط امروز کشور از همه گروه‌های سیاسی و همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و همه دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی درخواست دارم که اجازه دهید دولت با طمأنینه و آرامش تصمیم بگیرد افزود: افرادی که در دولت هستند از جمله آیت‌الله رئیسی و وزیر کشور و … انسان‌های عاقل و دلسوز مردم و انقلاب هستند، پس بگذارید با آرامش تصمیم بگیرند.
سردار معروفی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در کشور در حال رقم خوردن بوده و امروز کشور بیش از هر چیز به وفاق و وحدت نیازمند است گفت: اگر می‌خواهید کشور از مشکلات عبور کند، باید وفاق ایجاد شود؛ کشاندن دعوای خصوصی به رسانه‌ها و گعده درست کردن و … به نفع نظام و مردم نیست.
وی با اشاره به اینکه ما سرباز امام (ره) و حضرت آقا هستیم و از شهیدان و حاج قاسم یاد گرفتیم که ببینیم امام ما چه می‌خواهد، همان کار را انجام بدهیم بیان کرد: ما کاری به حرف‌های دیگران نداریم؛ هر کس هر چه می‌خواهد بگوید.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه باید کار مردم و انقلاب را انجام بدهیم و به دنبال حاشیه درست کردن نباشیم تصریح کرد: قطعاً متولیان امر، هم زمانی که به نتیجه برسند برای همه استان‌ها عاقلانه برنامه‌ریزی کرده و عاقلانه عمل می‌کنند.

سرباز انقلاب، ولایت و مردم هستم
وی با بیان اینکه ما سرباز انقلاب، امام و مردم هستیم و به این سربازی افتخار کرده و به اراده خودمان تصمیم نمی‌گیریم افزود: در تمام طول دوران خدمت یاد گرفتیم هر جا هر چه خواستند مانند یک سرباز ولایت به تکلیف خود عمل کنم.
سردار معروفی با بیان اینکه ما نباید ادعا داشته باشیم بلکه باید حقیقتاً سرباز ولایت باشیم و اگر جز این باشد کار ما ارزشی ندارد گفت: سرباز ولایت هستم و اگر غیر از این باشد بچه حاج قاسم نیستم.

به دنبال حل مشکلات باشید نه ایجاد حاشیه
وی با اشاره به کسانی که برای مدیر و مسئول شدن داد می‌زنند، فریاد می‌زنند و رایزنی می‌کنند گفت: این افراد اول به خودشان و پس از آن به نظام و مردم ضربه می‌زنند و در روز قیامت هم باید پاسخگو باشند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه رسانه‌ها کمک کنند چرا که ممکن است این جابه‌جایی‌ها در دولت یکی دو ماه طول بکشد، نباید استان تعطیل شود و کار مردم بر زمین بماند افزود: مردم مشکل دارند، باید کار مردم را انجام بدهیم، مشکلات را حل کنیم و شب و روز خود را برای حل مشکلات مردم بگذاریم نه ایجاد حاشیه.

About Author