ادامه قطعی های مکرر آب تبریز ۴۶ روز پس از اولتیماتوم استاندار

باوجود گذشت نزدیک دوماه از وعده های سرخمن مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر حل مشکل آب تبریز در ۲۴ ساعت، همچنان شهروندان از قطعی های مکرر آب در مناطق مختلف گلایه مند هستند.

بیست و چهارم مرداد امسال بود که به دنبال قطعی های مکرر و طولانی مدت آب شرب بسیاری از مناطق تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با حضور در یکی از محلات تبریز اولتیماتوم ۲۴ ساعته به مدیران آب استان در جهت حل مشکل آب شرب تبریز داده بود که در صورت عدم حل مشکل رفتنی هستند.
پس از این فرصت ۲۴ ساعته نه تنها مشکلات آب شهروندان تبریزی حل نشد بلکه با وجود گذشت ۴۶ روز از این فرصت ۲۴ ساعته و عبور از روز های گرم سال مردم تبریز بازهم در تامین آب شرب درگیر مشکلات متعددی هستند.
یکی از شهروندان ساکن منطقه سفیرامید تبریز در گفتگو با نصر از عدم توجه مسئولین به قطعی های مکرر آب در این منطقه گلایه کرد و گفت: متاسفانه در این مدت بارها آب این منطقه به مدت طولانی قطع شده و حتی یک نفر هم پاسخگوی این مشکل مردم نبوده است و آرامش زندگی مان به هم خورده است و حتی از لحاظ بهداشتی هم دچار مشکل شدیم.
در ادامه یکی دیگر از ساکنان منطقه کوی دادگستری تبریز هم در گفتگو با خبرنگار نصر از قطعی های طولانی مدت و هروز آب در این منطقه اظهار ناامیدی کرد و گفت: دائما از طریق اخبار منتشر شده وعده های پوچ حل مشکل آب شرب داده می شود و مسئولان هم از برخورد با مدیران صحبت می کنند در حالی که از اوایل تابستان تاکنون چندین روز از هفته آب منزلمان قطع بوده و از این بابت بسیار گله مندیم که هیچ کس به وظیفه خود عمل نمی کند و هیچ برخوردی صورت نمی گیرد. از وضعیت فعلی آب تبریز هم ناامید شدیم و به شیوه سال های قدیم اقدام به جمع آوری آب از مناطق دیگر تبریز می کنیم.
یکی دیگر از شهروندان تبریز برای بار چندم در طول چند روز اخیر فیلم قطعی آب از منطقه باغمیشه را ارسال کرده است و اعلام کرد: بیش از ۱۶ ساعت آب منطقه باغمیشه قطع شده است و کسی هم پاسخگوی این قطعی بی برنامه نیست. البته این وضعیت هر هفته ماست و دائما با این مشکل درگیر هستیم.
موارد اعلام شده تنها بخش هایی از گلایه مردم تبریز از قطعی های مکرر و بدون اعلام قبلی شرکت آب و فاضلاب استان بود که از حل مشکل آب ناامید شده اند و برخوردی از مسئولان بلند پایه استان با مدیران ناکارامد را مشاهد نکردند و این در حالی است که نه تنها برخوردی صورت نگرفت بلکه روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی استان، شرکت آب و فاضلاب استان در توسعه زیرساخت راهداری و حمل نقل جاده‌ای و آب و فاضلاب توانست به عنوان دستگاه برتر استان انتخاب شود.
با این حال به نظر می رسد پیگیری های ماه های اخیر رسانه ها مبنی بر حل مهم ترین مشکل تبریز تا امروز نتیجه ای نداشته و وعده ها و دستورات مسئولین تاثیری در حل مشکلات نخواهد داشت.
انتهای پیام/

About Author