اظهارات شخصی تان را به نام مجلس رسانه ای نکنید

رئیس مجلس شورای اسلامی به طرح پیشنهادی میر تاج الدینی پیرامون بودجه سال آینده اعتراض کرد و گفت: آقای میرتاج الدینی ما که نمی توانیم مجلس را سلیقه ای اداره کنیم.

حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صحن مجلس با بیان پیشنهادی در خصوص بودجه سال آینده دولت گفت: دولت لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارسال کرده است ولی هیات رئیسه مجلس منتظر ارسال برنامه هفتم توسعه و سپس بررسی لایحه بودجه سال آینده دولت در صحن است.
وی ادامه داد: این امر تاخیر در بررسی لایحه بودجه و معطل ماندن برنامه های دولت را در پی دارد.
به دنبال طرح این موضوع محمد باقر قالیباف پیش از تمام شدن اظهارات تاج الدینی میکروفون را باز کرد و خطاب به نماینده تبریز گفت: آقای تاج الدینی ما که نمی توانیم مجلس را با سلیقه افراد اداره کنیم.
وی ادامه داد: بر اساس قانون ابتدا باید برنامه هفتم توسعه کشور بررسی و تصویب شود و سپس موضوع لایحه بودجه سال آینده به صحن جهت بررسی بیاید ؛ به طور کلی نمی شود لایحه ای را تصویب کرد که پشتبند آن برنامه ای نباشد.
قالیباف با انتقاد از میر تاج الدینی در خصوص مصاحبه اخیر وی پیرامون پیشنهاد تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه نیز گفت: این امر سال پیش اتفاق افتاد و مقرر شد تا یک سال برنامه ششم تمدید شود تا برنامه هفتم توسعه آماده گردد که متاسفانه هنور این برنامه از سوی دولت ارایه نشده است.
وی ادامه داد: همکاران خواهشا اظهارات شخصی خود را به نام مجلس در رسانه ها مطرح نکنند.

About Author