اعدام پسری که دختر مورد علاقه‌اش را در خانه مرد پولدار به‌قتل رساند

پسر جوانی که دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و روزگذشته به دار آویخته شد.

پسر جوانی که دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، به دار آویخته شد.

این پسر وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش به خانه مردی پولدار رفته است، وارد آنجا شد و دست به جنایت زد. کارآگاهان جنایی تهران بعد از اطلاع از این جنایت تحقیقاتی را آغاز کردند و متوجه شدند دختر جوان به نام گلناز در خانه مردی ثروتمند به قتل رسیده است. آنها به بازجویی از مرد پولدار پرداختند و او ماجرا را این‌طور شرح داد: من و گلناز به هم علاقه داشتیم و من برای او یک خودرو خریده بودم. یک ماه قبل گلناز اسم مرا به اشتباه احسان صدا زد و همین باعث شد به او شک کنم؛ البته او ادعا کرد احسان خواستگار قبلی‌اش است و آن ماجرا تمام شده است.

بعد از آن دیگر موضوع را پیگیری نکردم تا اینکه روز حادثه گلناز به خانه‌ام آمد. حدود یک ساعت بعد مردی زنگ زد و گلناز وقتی آن فرد را دید بلافاصله شناخت و گفت خواستگار سابقش است. از گلناز خواستم جایی پنهان شود. بعد خودم در را باز کردم تا ببینم آن پسر چه‌کار دارد. احسان چند ضربه به من زد و بعد به زور وارد خانه شد. او گلناز را پیدا کرد و با هم مشاجره کردند و آن موقع بود که فهمیدم آن دو نفر با هم رابطه دارند. احسان از روی اپن آشپزخانه چاقویی برداشت و چند ضربه به گلناز زد و بعد فرار کرد.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت احسان خودش را به پلیس معرفی کرد و با اعتراف به قتل دختر مورد علاقه‌اش گفت: به رفتارهای گلناز مشکوک شده بودم و احتمال دادم به من خیانت می‌کند. به همین دلیل یک ردیاب خریدم و به ماشین او وصل کردم. روز حادثه به خانه مرد پولداری رفت و من هم عصبانی سراغش رفتم. وقتی دیدمش او را با چاقو زدم.

متهم بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد که این حکم به تایید رسید و در نهایت به اجرا درآمد.

About Author