افزایش پنج برابری رسیدگی به پرونده‌ها در پاسگاه‌های زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش پنج برابری رسیدگی به پرونده‌ها در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ درصد پاسگاه‌ها الکترونیکی شده است.
سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار مهر زنجان را جزو دو استان امن کشور اعلام کرد و گفت: باید امنیت در استان بیشتر از این تقویت شود.
وی با بیان اینکه نرخ وقوع جرم در کشور ۸۰۰ و در زنجان ۴۰۰ است، اظهار کرد: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در زنجان ۴۰۰ پرونده تشکیل می‌شود و وقوع جرم در این استان نسبت به کشور پایین است.
فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش ۵ برابری رسیدگی به پرونده‌ها در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: ۱۰۰ درصد پاسگاه‌ها الکترونیکی شده است و این مهم روند رسیدگی به پرونده‌ها را تسریع می‌کند و طی ۶ ماه امسال به بیش از ۲۰ هزار پرونده جرم در استان رسیدگی شده است.
جهانبخش تاکید کرد: طرح‌های مقابله با مجرمان و طرح ارتقای اجتماعی در استان زنجان توسط پلیس با مدیریت درست و برنامه ریزی شده انجام می‌شود.
وی گفت: تلاش پلیس بر جلب مشارکت جدی مردم و استفاده از تمام امکانات و تجهیزات با محوریت پلیس پیشگیری به صورت کامل در راستای برقراری نظم و امنیت و انضباط اخلاقی، اجتماعی، ترافیکی است.
فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز داشت: مشارکت مردمی در تحقق آرمان‌های دینی و برقراری امنیت، یک امر اجتناب ناپذیر است.

About Author