الحاق باسمنج براساس نظر اهالی صورت می گیرد

فرماندار شهرستان تبریز گفت: وزارت کشور تمام تلاشش این که است در موضوع حرایم باسمنج نظرات کارشناسی شده و تصمیم گیری از پایین به بالا صورت گیرد.

“یونس فاتح” در گفتگو با نصر در واکنش به اعتراض جمعی از اهالی شهر باسمنج نسبت به حرایم این شهر، گفت: دیروز سه شنبه با معاون وزیر کشور جلسه ای داشتیم که یکی از موضوعات مطرح شده در آن جلسه مسئله باسمنج و حرایم آن بود.
وی ادامه داد: برابر آیین نامه های موجود قرار بود ۳ الی ۵ برابر حرایم طبق قوانین موجود تخصیص یابد.
فرماندار تبریز اضافه کرد: وزارت کشور تمام تلاشش این که است در موضوع حرایم باسمنج نظرات کارشناسی شده و تصمیم گیری از پایین به بالا صورت گیرد.
فاتح گفت: قبل از ما نیز این موضوع از سوی شورای شهر باسمنج جهت افزایش حریم داده شده بود که از سوی وزارت کشور برگشت خورده و ابلاغ نشده بود.
وی با اشاره به مطالبات مردمی اهالی باسمنج، گفت: در رابطه با موضوع الحاق نیز مردم برای ما اهمیت دارند، طبق گفته آقای وزیر باید خود اهالی باسمنج در این مورد نظر بدهند، اگر در این راستا نیز طوماری از سوی اهالی وجود دارد، اسناد را در اختیار ما قرار دهند تا ما نیز به راحتی تصمیم گیری کنیم.
وی با تاکید بر این که اساس خواسته مردم است، گفت: ما فضا را به سمتی خواهیم برد که اهالی باسمنج آن را می‌خواهند و با نظرات اهالی تصمیم گیری خواهیم کرد.

About Author