امت متصل به ولایت شکست ندارد

به گزارش ساقی آذربایجان،حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در جمع نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی افزود: از دید استکبار جهانی تنها راه نفوذ، جداکردن امت از ولی امر و آسیب پذیر کردن ولایت با تضعیف سرمایه اجتماعی است و تمام این بزرگ نمایی مشکلات و تحقیر دستاوردها برای تحقق این هدف است.

وی با اشاره به اینکه امتحان‌ها و فتنه‌ها هیچ گاه تمام نمی‌شود، گفت: تشخیص مبارزان واقعی از مدعیان در همین دوران ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه تلخی حوادث اخیر که اقشار را درگیر کرده حاصل نوعی جنگ نیابتی است، گفت: دشمنان با کمک بخش خاصی از جامعه ما در حال عملی کردن توطئه‌ها هستند، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین خنثی کننده این خدعه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رفتار خوب با جوانان و نوجوانان نه تنها موجب روشن شدن حقایق برای آن‌ها می‌شود بلکه صف فتنه گران را از فریب خورده‌ها جدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه می‌خواهد ایران اسلامی را از صحنه مبارزات جهانی حذف و درگیر آشوب داخلی کند، گفت: نخبگان باید هوشیار و روشنگر باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های فتنه‌ها غربال شدن و به نمایش در آمدن جوهره افراد است، افزود: افراد در این مواقع ذات اصلی خود را نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین مواد امتحانی در چنین مواقعی جهاد است، جهاد شاخص مومنان صادق است و در آیات قرآن و روایات به این موضوع صحه گذاشته شده و اصل جهاد در جامعه دینی تعطیل ناپذیر است و باید گفت با جهاد دین زنده می‌ماند.

حجت الاسلام حاجی صادقی یادآور شد: برای مقابله با فتنه باید آن را شناخت اگر شناخت به آن وجود نداشته باشد مسلما پیروزی خیلی سخت خواهد بود چرا که ذات فتنه کاری منافقانه است و دنبال ضربه زدن به ریشه است.

About Author