بانک‌ها از فعالان عرصه تولید حمایت کنند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی مشکلات فراوانی در حوزه بانک‌ها دارند، گفت: بانک‌ها می‌توانند با ارائه تسهیلات از فعالان حوزه تولید، تجارت و اقتصاد حمایت کنند و در شرایط حساس کنونی کشور در کنار آنها باشند.
به گزارش ساقی آذربایجان یگانه فرد در دیدار با مدیر شعب بانک تجارت استان زنجان، با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی در شرایط حساس کشور، در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند، افزود: از همین رو حمایت همه جانبه از آنها، موضوعی مهم تلقی می شود.
رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به راه‌اندازی ستاد احیای واحدهای راکد در اتاق بازرگانی زنجان از سال گذشته، تصریح کرد: اتاق بازرگانی با بسیاری از این واحدهای تعطیل، به صورت مستقیم ارتباط گرفته و پیگیر رفع مشکلات آنها بود.
یگانه فرد با بیان اینکه در احصای مشکلات واحدهای تعطیل، مشکلات بانکی در بین سه مشکل اصلی اکثر این واحدها بوده است، گفت: حل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی، با همکاری بانک ها، از اهمیت بسزایی برخوردار است که اتاق بازرگانی زنجان پیگیر آن است.
در ادامه این جلسه آیت اله رفیعی مدیر شعب بانک تجارت استان زنجان نیز بر اهمیت همکاری با اتاق بازرگانی زنجان در حل مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

About Author