برگزاری باشکوه و مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی و آیین‌های ویژه این ایام

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی و آیین‌های ویژه این ایام هرساله باید باشکوه و مردمی برگزار شود و امسال نیز نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نوآوری در اجرای برنامه‌ها در دهه مبارک فجر هستیم.
وحید حسین‌زاده در نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر آذربایجان شرقی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران صبغه‌ای فرهنگی دارد و از این رو تقویت برنامه‌هایی با محوریت فرهنگ و هنر باید مد نظر متولیان این حوزه باشد.
وی بیان کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ در برهه‌های مختلف تاریخ ایران و علی‌الخصوص در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقشی بسیار تاثیرگذار داشته اند و در این برهه نیز همراهی اهالی فرهنگ و هنر باعث کیفی‌تر شدن محتوای برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر می‌شود.
در ادامه مباحث کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان، بر مواردی همچون کیفیت گرایی در اجرای برنامه‌ها، سرلوحه بودن نوآوری و خلاقیت با تکیه بر اصل نشاط اجتماعی توسط اعضای کمیته، توجه ویژه به تبلیغات محیطی، بهره‌گیری از فضاهای مجازی و تولید محتوا مطرح و مصوب شد.
در این نشست نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی عضو کمیته‌ فرهنگی و هنری به تبیین برنامه‌های پیش بینی شده در ایام دهه فجر پرداختند و مقرر شد برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به طور کامل اعلام شود.
سپاه عاشورا، آموزش و پرورش استان، دانشگاه تبریز، حوزه هنری، شهرداری تبریز، سازمان اوقاف، صدا و سیما، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه های عمومی عضو کمیته ی فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان هستند.

About Author