برگزاری همایش تحلیل کارنامه دی ماه ۱۴۰۱ بنیاد سنجش در محل دانشگاه تبریز

اولین همایش تخصصی تحلیل کارنامه بنیاد سنجش به منظور توانمندسازی هر چه بهتر کنکوری های عزیز به طور خاص درشهرتبریز بصورت کاملا رایگان از ۱۴اسفندماه به مدت سه روز شروع به کار کرد.
به گزارش ساقی آذربایجان، این همایش سه روز که در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز سالن باران برگزار می شد با استقبال کم نظیر کنکوری های عزیز و با حضور بیش از ۱۴۰۰ دانش آموز و بالغ بر ۴۰ مشاور توانمند تحصیلی مواجه گردید.
بنیاد سنجش در این همایش با برگزاری کلاس های رایگان معدل ۲۰ برای ترمیم معدل دانش آموزان و برنامه جامع برای تعطیلات نوروز و یک روز همایش جمع بندی برای هر یک از پایه ها به صورت جداگانه حسن نیت خود را جهت حمایت از دانش آموزان تبریزی نشان داد.
در همین رابطه رئیس بنیاد سنجش چنین اظهار داشتند: نیوکمپ طرح ویژه بنیاد سنجش جهت جهش روبه جلو و هر چه بهتر دانش آموزان در برهه زمانی ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ به طور ویژه در محل دانشگاه تبریز و سپس از ۱۳ فرودین زیر نظر بنیاد سنجش به شکل ویژه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفتند: خدمات ویژه بنیاد سنجش در نیوکمپ دانشگاه تبریز به صورت زیر است :مطالعه در محل دانشگاه تبریز برای اولین باربه صورت اختصاصی فقط در ایام تعطیلات عید و بقیه خدمات اعم از مطالعه زیر نظر متخصصان مشاوره تحصیلی،برگزاری کلاسهای رفع اشکال ، برگذاری آزمون های دوره ای به همراه تحلیل،ارائه برنامه ویژه دوران طلایی نوروز،برگزار ی کارگاه مشاوره،پیگیری مطالعه دانش آموزان به صورت مداوم توسط پشتیبانان متخصص،برنامه ویژه تفریحی برای دانش آموز،کتاب اگر من طراح باشم که برای اولین بار طراحی شده زیر نظر اساتید برجسته کشوری و در نهایت آزمون شبیه ساز کنکور که این خدمات تا امتحان کنکور دانش آموز ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است که پک ویژه نیوکمپ به صورت طرح برنزی ،نقره ای و طلایی ارائه شده که خانواده ها میتوانند با تهیه آن دانش آموز خود را در این مسیر حمایت کنند.

About Author