تامین آب شرب مورد نیاز برای تمامی شهرهای استان اردبیل

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با تشریح طرح‌های در حال اجرا تاکید کرد که برای تامین آب آشامیدنی سالم شهروندان در تمامی شهرهای این استان تلاش می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، علی حیدری اناری در بررسی آخرین وضعیت منابع آب استان اظهار کرد: مردم در تمام نقاط استان نیازمند تامین آب در بخش‌های مختلف به خصوص آب آشامیدنی هستند و باید در این راه تمامی همت، امکانات و نیروی انسانی سازمان بسیج شود تا از موانع و چالش‌های موجود عبور کنیم.
وی که به تازگی بعنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل منصوب شده است، افزود: تامین آب سالم و حفاظت از محیط‌زیست از اولویت‌های دولت است و پیش‌بینی می‌شود در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای شبکه آب اردبیل تخصیص یابد.
او بر لزوم برنامه‌ریزی برای مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: کیفیت آب آشامیدنی شهر اردبیل با اجرای طرح‌های مختلف کوتاه مدت و بلندمدت ارتقا می‌یابد و دولت اعتبار خوبی به این امر اختصاص می دهد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اجرای طرح های مختلف سدسازی و آبرسانی در سطح استان خواستار تکمیل و تسریع در احداث این طرح ها برای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان شد.
تاکنون ۱۰ سد مخزنی بزرگ و ۴۲ سد مخزنی کوچک در استان اردبیل احداث شده است.

About Author