تعریض و بهسازی محور میاندوآب – شاهین دژ در سالجاری

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تعریض و بهسازی محور میاندوآب – شاهین دژ تاپایان فصل کاری سالجاری خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجان، محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۶ کیلومتر از تعریض و بهسازی محور میاندوآب-شاهین‌دژ آماده پیمان‌سپاری است، اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار ١۵٠ میلیارد ریال تا پایان فصل کاری امسال ٩ کیلومتر از این مسیر بازگشایی می‌شود.
وی با بیان اینکه علاوه بر پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهرستان میاندوآب، ساماندهی ورودی شهر میاندوآب به سمت شاهین‌دژ در حال اجراست، افزود: ۵ کیلومتر از پروژه ساماندهی میاندوآب-شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسیده و ٩ کیلومتر با پیشرفت اجرایی ٣٠ درصد اجرا می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به ضرورت افزایش پروژه اعتبار تعریض و بهسازی محور میاندوآب_ تپه‌رش اشاره کرد و گفت: امسال مقرر شده اعتبار مصوب این پروژه به ٢٠٠ میلیارد ریال افزایش یابد.
حمزه‌لو، تعریض و بهسازی محور میاندوآب-فسندوز را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: سال گذشته ۵ کیلومتر از محور میاندوآب_ سرچم تکمیل شده و با آسفالت بخش‌های باقی‌مانده امسال بهره‌برداری کامل از این محور محقق می‌شود.
وی در خصوص روند اجرای طرح احداث کتابخانه دهخدای میاندوآب اظهار کرد: کتابخانه دهخدای میاندوآب با اعتبار ٢۴ میلیارد ریال برنامه‌ریزی شده تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی پایگاه امداد جاده‌ای میاندوآب با پیشرفت اجرایی ۶۵ درصد را از دیگر پروژه‌های ساختمانی برشمرد.

About Author