جاده‌ای که علائم رانندگی ندارد!

به گزارش ساقی آذربایجان، حجت‌الاسلام علی غفاری در جمع مردم شهر لیلان با اشاره به اینکه مردم بخش لیلان استان آذربایجان شرقی برای مراجعه به مرکز شهرستان مجبور بودند از روستاهای شهرستان میاندوآب و با صرف وقت و هزینه عبور کنند،  اظهار کرد: جاده ملکان-لیلان بعد از گذشت بیش از یک دهه به بهره‌برداری رسید اما دارای نواقص و مشکلات متعددی است.

وی افزود: این جاده ۱۰ کیلومتر طول و ۴۵ متر عرض دارد و از پروژه‌های ملی بود که در طی دوره‌های قبل به بهره‌برداری نرسیده بود اما در دولت سیزدهم با رویکرد اتمام پروژه‌های نیمه تمام، این پروژه ملی در دستور کار قرار گرفت و به اتمام و بهره‌برداری رسید.

امام جمعه لیلان گفت: در این جاده علائم راهنمایی رانندگی نصب نشده است و روشنایی کافی ندارد، از طرفی شانه خاکی راه اصلاح نشده و لازم است تا گاردریل و سرعت گیر نصب شود تا از سقوط خودروها در صورت بروز تصادف جلوگیری شود. در صورتی که این نواقص رفع نشوند اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد که جبران آن‌ها میسر نیست.

غفاری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه، تصریح کرد: رایزنی‌ها و مکاتبات زیادی در راستای رفع این مشکلات و مطالبات مردمی صورت گرفته است اما متأسفانه تاکنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است و حتی در طی این مدت نیز دو تصادف رخ داد که یکی از آن‌ها منجر به فوت شد.

وی افزود: در حال حاضر فرماندار قول مساعد داده است تا در اسرع وقت این مشکلات رفع شوند و امیدواریم به صورت عملیاتی این مسیر هموار شود تا دیگر شاهد رخداد ناگواری در این مسیر نباشیم.

About Author