جایگاه گردشگری سرعین نباید مخدوش شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جایگاه گردشگری شهرستان سرعین نباید با تبلیغات منفی مخدوش شده و یا معرفی این ظرفیت‌ها مورد غفلت قرار گیرد.
رضا قاسمیان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سرعین اظهار کرد: شهرت و آوازه سرعین در حوزه گردشگری در سطح ملی و حتی بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و بهتر است در ابعاد مختلف این توانمندی‌ها در بخش گردشگری معرفی شده تا شناخت بیشتری در این زمینه برای علاقه‌مندان فراهم آید.
وی تصریح کرد: هر چند در ۲ سال اخیر بحث کرونا به حوزه گردشگری و حضور مسافران لطمه و صدمه وارد کرده اما انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این زمینه برطرف و با تلاش مسافران، گردشگران و همکاری خوب سرمایه‌گذاران در این بخش بتوان به رونق این صنعت پردرآمد کمک کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بسیاری از کشورهای دنیا با رویکرد اقتصادی از صنعت گردشگری برای توسعه همه‌جانبه استفاده می‌کنند که ما نیز می‌توانیم متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و بومی خود پذیرای گردشگران و مسافران بوده و از این محل منابع اقتصادی مطلوبی را کسب کنیم.
قاسمیان افزود: انتظار می‌رود اهالی سرعین در کنار سرمایه‌گذاران به ویژه صاحبان هتل، آبدرمانی‌ها و مجموعه‌های تفریحی و توریستی بتوانند با رفتار و سلوک اجتماعی مناسب زمینه جذب و ترغیب گردشگران را به این شهر معروف فراهم کنند.
وی از فرماندار جدید سرعین خواست تا برای فصول گردشگری پیش رو برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در افزایش ظرفیت پذیرش مسافران و گردشگران فراهم کرده و در این زمینه از تجربیات گذشته بیشتر استفاده کنند.
در این مراسم با تجلیل از زحمات مهران امانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرعین، باقر باقرزاده به عنوان سرپرست فرمانداری جدید شهرستان سرعین معرفی شد.

About Author