جشنواره تورنتو میزبان واکسینه‌ها خواهد بود

جشنواره فیلم تورنتو اعلام کرد میزبان شرکت کنندگانی خواهد بود که در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده باشند.
برگزار کنندگان جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۱ اعلام کردند شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید واکسن کرونا زده باشند و آن دسته از بازیگران، مدیران هالیوود یا روزنامه‌نگاران و دیگر مهمانانی که واکسن نزده‌اند باید مدارکی که نشان دهنده تست منفی کووید باشد ارایه کنند.در عین حال همه شرکت کنندگان موظف هستند از ماسک استفاده کنند.در توییتر این جشنواره آمده که از کارکنان جشنواره گرفته تا تماشاگران و بازدیدکنندگان این جشنواره که از ۹ تا ۱۸ سپتامبر (۱۸ تا ۲۷ شهریور) برگزار می‌شود باید مدارکی مبنی بر واکسیناسیون کامل یا آزمایش منفی کووید خود را ارایه کنند.
جشنواره فیلم کن که ۲ ماه پیش برگزار شد نیز چنین دستورالعملی را رعایت کرد و افرادی که واکیسناسیون کامل انجام نداده بودند هر ۴۸ ساعت یک بار آزمایش کووید انجام دادند.
در حالی که جشنواره تورنتو سال پیش به صورت مجازی برگزار شد، امسال به صورت فیزیکی اما جمع و جورتر برگزار می‌شود. در عین حال امکان نمایش مجازی برای آنهایی که قادر به سفر به کانادا نیستند در نظر گرفته شده است.
در چهل و ششمین دوره این جشنواره سالانه، اکران فیلم «تل ماسه» ساخته دنی ویلنوو صورت می‌گیرد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره ونیز دیده می‌شود و پس از آن به فاصله کمی به تورنتو می‌رود.

About Author