خروش تبریزی‌ها در چله خونین غزه

مردم ولایت مدار تبریز در چله خونین غزه و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و در حمایت از مبارزان فلسطین، در تبریز تجمع کردند.

مردم ولایت مدار تبریز در چله خونین غزه  و در محکومیت جنایات رژیم  کودک‌کش صهیونیسم و در حمایت از مبارزان فلسطین، در تبریز در سنگ فرش ارک تبریز تجمع کردند.

مردم تبریز امروز شنبه ۲۷ آبان با حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه بار دیگر نشان دادند که همچنان پای عهد خود با نظام جمهوری اسلامی و در راه مبارزه بامستکبران گوش به فرمان ولی امرشان آماده هستند.

حضور کودکانی و دخترانی که عروسک‌هایی در دست داشتند تا با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کنند، نوجوانان و جوانانی که به میدان آمدند تا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردهند.

مردم تبریز در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،  بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین، دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست، نصر من الله و فتح قریب و مرگ بر آمریکای مردم فریب، حمایت همه جانبه خود را از کودکان مظلوم غزه ابراز داشتند.

اجرای سرودهای انقلابی، برپایی ایستگاههای نقاشی، سخنرانی و اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی دیگر، در مسیر راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

About Author