خسته شدم به اسپانیا بر می گردم!

سرمربی اسپانیایی تراکتور گفت: بعضی اوقات به قدری انرژی صرف می کنم که به سختی به تمرین می‌روم و اگر همین روال باشد، امکان دارد خسته شده و به کشورم بازگردم.

پاکوخمز عصر دوشنبه پس از پیروزی ۲ بر صفر تراکتور در مصاف با پیکان در خصوص تأثیر نبود هواداران در روند بازی، افزود: همواره دوست داریم هواداران در کنارمان باشند چرا که حمایت آنان به ما کمک می‌کند، ولی عدم حضورشان در این دیدار خارج از اختیار ما بود.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در رابطه با روند بازی پس از اخراج صفا هادی، عنوان کرد: فکر می‌کنم تلاش بیش از اندازه بازیکنان باعث کسب نتیجه شد و همه چیز علیه ما بود چرا که تماشاگر نداشتیم، شرایط زمین خیلی بد بود و داور نیز سوت‌های اشتباه زیادی علیه ما زد ولی با تلاش بازیکنان سه امتیاز را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط زمین بد بود، اذعان داشت: چمن سنگین است که باعث می‌شود انرژی بیشتری صرف کنیم، انگار برای کسی وضعیت زمین چمن مهم نیست و همه بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند این موضوع من را خسته می‌کند و باعث می‌شود با همه چیز بجنگم و بعضی اوقات به قدری از من انرژی می‌گیرد که به سختی به تمرین می‌روم و اگر همین روال باشد، امکان دارد خسته شده و به کشورم بازگردم.

وی در خصوص اظهاراتش در نشست خبری قبل بازی با پیکان مبنی بر اینکه دادن لیست خرید در نیم فصل وظیفه من نیست، تأکید کرد: این موضوع، بحث داخلی باشگاه بوده و کسی نباید اطلاع داشته باشد، کار من این است که اعلام کنم در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارم، ولی اسم بازیکن نمی‌آورم.

خمز در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بازیکنان با نظر چه کسی انتخاب می‌شوند؟ مطرح کرد: چرا باید این اطلاعات را به رسانه‌ها بدهیم؟ باشگاه کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد نیاز نیست اسم شخصی را بیاوریم و اگر بتوانیم، بهترین بازیکنان را جذب خواهیم کرد و اگر نتوانیم، با همین نفرات پیش می‌رویم.

وی یادآور شد: من با باشگاه هماهنگ هستم و کارها را پیش می‌بریم این برای ما مهم است که اکنون سوم جدول شدیم، نیازی به توضیح اضافی نیست. من راجع به نحوه کار شما در خبرگزاری سوال می‌پرسم؟ پس ما چرا باید به شما اطلاعات بدهیم؟

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما ابتدای فصل گفتید بازیکنان با نظر من جذب نشده‌اند، بیان کرد: این حرف اشتباه است من گفتم تنها بخشی از بازیکنان مورد نظر من جذب نشده‌اند اکنون جایگاه تیم برای هواداران مهم است اینکه چه کسی بازیکنان را جذب کرده، مهم نیست.

تراکتور با برد ۲ بر صفر مقابل پیکان ۲۴ امتیازی شده و موقتاً به رده سوم جدول صعود کرد.

About Author