دستگاه‌های دولتی باید الگوی مصرف برق را رعایت کنند

به گزارش ساقی آذربایجان، محمد کلامی در جلسه مدیریت برق صنایع استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: همراهی همه اقشار جامعه و دستگاه‌های اجرایی، لازمه عبور از چالش مصرف برق در پیک دوم فصل تابستان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر اقدامات مدیریتی منطبق بر دستورالعمل‌ها، توجه جدی به فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و اهمیت مدیریت مصرف برق و الگوسازی برای گروه‌های مختلف جامعه مد نظر است.

کلامی گفت: امسال با تعامل نسبتاً خوب دستگاه‌های اجرایی و همراهی مناسب مشترکان بخش‌های مختلف، شاهد اجرای سیاست‌های ابلاغی مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو در استان و کاهش حداکثری تبعات و عوارض افزایش مصرف برق در ایام گرم سال هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری نسبت به سال‌های قبل آسیب بسیار کمتری از بابت کمبود برق به صنایع استان وارد شده، افزود: در مقایسه با سایر استان‌ها در وضعیت بسیار بهتری قرار داریم.

کلامی همچنین وحدت و هماهنگی سه مجموعه برق استان را از نقاط قوت مدیریت مصرف برق در استان دانست و بر مدیریت مصرف برق در مجموعه‌های حساس از جمله بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ آب، شبکه مخابرات و سایر مراکز حساس تاکید کرد.

About Author