دستگاه قضایی پیگیر توسعه بزرگراه‌های اردبیل است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: گسترش بزرگراه از مطالبات جدی مردم است که مجموعه قضایی استان با جدیت و قاطعیت تمام این امر را پیگیری می کند.
به گزارش ساقی آذربایجان ، جلال آفاقی در جلسه اجرایی کردن طرح کنترل، کاهش و پیشگیری از تصادفات رانندگی استان اظهار کرد: گسترش بزرگراه‌ها و ایمن سازی جاده‌های برون شهری و درون شهری از مطالبات جدّی مردم استان اردبیل است و دستگاه قضائی استان با جدیت و قاطعیت تمام، این امر را پیگیری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه طول بزرگراه‌های استان بسیار کم است، گفت: یکی از راهکارهای جدی مقابله با تصادفات رانندگی گسترش بزرگراه‌های استان و ایمن سازی جاده‌ها با حذف نقاط حادثه خیز و نصب علائم هشدار دهنده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل بیان کرد: آمار میزان تصادفات رانندگی در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل کاهش داشته است که تأمین روشنایی در خیابان‌ها و کوچه‌ها، استاندارد سازی و نصب سرعت گیرها، رفع سد معبر و ساماندهی تردد وانت بارها از عوامل مؤثر در کاهش سوانح رانندگی می‌توان نام برد.
آفاقی افزود: امیدواریم روند کاهشی میزان تصادفات رانندگی با اتخاذ راهکارهای مناسب از سوی مسئولان و نیز رعایت دقیق و صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان به طور مستمر ادامه داشته باشد تا شاهد صحنه‌های دلخراش در جاده‌های استان که تبعات و آثار منفی روحی و اقتصادی را در پی را دارد، نباشیم.

About Author