دشمنان جمهوری اسلامی مثل پشه هستند

«مخالفان جمهوری اسلامی مانند پشه هستند.در شان جمهوری اسلامی این نیست که با یک پشه ها درگیر شود. به نظرم در برابر این انسان‌ها فقط باید رد شد و گفت سلام هالو!»

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی نسبت به اپوزیسیون خارج از کشور واکنشی خواهد داشت، گفت: «مخالفان جمهوری اسلامی مانند پشه هستند.در شان جمهوری اسلامی این نیست که با یک پشه ها درگیر شود. به نظرم در برابر این انسان‌ها فقط باید رد شد و گفت سلام هالو!»

حسین جلالی در واکنش به نشست‌های اخیر اپوزیسیون بیان کرد: «حرکاتی که مخالفان جمهوری اسلام در خارج از کشور انجام می‌دهند بیشتر مانند دادن تنفس مصنوعی به کسی است که در حال جان دادن است. اپوزیسیون خارج از کشور در این ۴۳ سال نه تنها تقویت نشد بلکه روز به روز ضعیف‌تر و کمرنگ‌تر شد. اپوزیسیون خارج ازکشور مانند معتادانی می‌مانند که با مصرف مواد مخدر به خیال می‌روند.»وی در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی نسبت به اپوزیسیون خارج از کشور واکنشی خواهد داشت، گفت: «مخالفان جمهوری اسلامی مانند پشه هستند.در شان جمهوری اسلامی این نیست که با یک پشه ها درگیر شود. به نظرم در برابر این انسان‌ها فقط باید رد شد و گفت سلام هالو!»
این نماینده عضو جبهه پایداری در ادامه به سایت دیده بان ایران گفت: ۹۰ درصد اپوزیسیون پهلوی را قبول ندارند و فقط چند نفر پرچم‌های شیر و خورشیدی هستند که فقط روی پرچم شیر هستند، پهلوی‌ها هنوز پاسخگوی سرقت اموال مردم نیستند و همچنان دارند با اموال دزدی زندگی می‌کنند. باورم بر این است که حتی فکر کردن به آن‌ها یک نوع مشروعیت بخشی است.

About Author