راه اندازی اولین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی با تعرفه دولتی در خوی

معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: اولین و بزرگترین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی با تعرفه دولتی در خوی راه اندازی شده است.
دکتر احسان اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اولین و بزرگترین واحد دندان پزشکی درمان خدمات عصب کشی و درمان ریشه در آذربایجان غربی با تعرفه دولتی(مرکز جامع سلامت شهید صمدزاده خوی) راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه عصب کشی و درمان ریشه ، ترمیم دندان با کامپوزیت کشیدن دندان ،جرم گیری، فیشورسیلانت، پالپوتری، پالپسکتومی، کشیدن دندان و سایر معاینات دندانی با تعرفه های دولتی از عمده خدمات این مرکز دندان پزشکی است، تصریح کرد: هزینه های درمان در این مرکز غیر قابل مقایسه با هزینه های سرسام آور درمانی در سایر مراکز درمانی خصوصی و مطب های دیگر است.
اکبری ادامه داد: در این مرکز دانپزشکی ۱۰ نفر دانپزشک ماهر و حاذق هر کدام با ۲ دستیار مخصوص بصورت شیفیت در حال خدمات رسانی به مردم هستند و اولویت با کودکان ۶ تا ۱۴ سال است.
وی زمان ارایه خدمات دندان پزشکی را همه روزه بغیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۱ اعلام‌ کرد و گفت: مواد بکار رفته در ترمیم دندان ها در این مرکز از بهترین و سالم ترین و با کیفیت ترین مواد است.
اکبری از علل عمده راه اندازی این مرکز دانپزشکی را علاوه بر ارایه خدمات بهینه به مردم بخاطر بالا بودن هزینه های درمانی دندان برای اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و گفت : ارتقای سلامت دهان و دندان و افزایش کیفیت های خدمات دندان پزشکی و تشخیص به موقع بیماری از اهداف دیگر راه اندازی این واحد دندان پزشکی در خوی است.

About Author