رسانه از ابزارهای تامین امنیت و جلب سرمایه گذاری است

به گزارش ساقی اذربایجان، محمدی شامگاه چهارشنبه در آئین روز خبرنگار در تبریز با اشاره به نقش رسانه در تبیین اقدامات دولت، گفت: رسانه هوشمند یعنی اینکه بتواند افکار عمومی را ترسیم و انتظارات مردمی را هدایت و از طرف دیگر مطالبات آنان را منتقل کند.

محمدی گفت: تاکید بر دیپلماسی اقتصادی و منطقه‌ای از رویکردهایی است که رسانه‌ها باید به آن توجه کنند چون رسانه از ابزارهای تأمین کننده امنیت و جلب سرمایه گذاری است.

وی گفت: بعد از آغاز دولت آیت الله رئیسی امید و اعتماد به دولت آغاز شد به رغم اینکه رسانه‌های معاند، مخالفان و استکبار جهانی از اولین روز دولت اقدام به پمپاژهای تخریب و ناامیدی در نزد مردم می‌کردند.

محمدی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم مدیران جهادی که در بطن و متن مردم بودند کار خود را آغاز کردند و در واقع مدیران کارتابلی نبودند بلکه مدیران میدانی بودند که با روح جدیدی وارد میدان خدمت به مردم شدند.

وی خاطرنشان کرد: البته برخی تلاش می‌کنند عملکرد دولت را منفی جلوه دهند اما به هر حال دولت پیش از این از ریل خارج شده بود اکنون به ریل بازگشته است و با اصلاح رویه نسبت به گذشته و نگرش عدالت محور، با کرامت و مردم محوری اقدامات خود را پیش می‌برد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات و موفقیت‌های دولت سیزدهم در آذربایجان شرقی و بیان تعدادی از این اقدامات گفت: استقلال مس سونگون به عنوان آرزوی دیرینه مردم استان محقق شده و اکنون روند استقلال آن از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

محمدی افزود: در سایه این اقدامات ۳۰ هزار میلیارد تومان فواید مس سونگون به بانک‌های استان تزریق خواهد شد.

About Author