سلیقه خودرویی تبریزی ها بالاتر از سایر شهرهاست!

تبریز یکی از شهرهای پرجمعیت ایران و از این رو جزو بازارهای اصلی ما به شمار می رود و با توجه به اینکه سلیقه خودرویی شهروندان تبریزی بالاتر از سایر شهرهاست و درصدد هستیم تا بهترین مدل های خودرویی خود را در اشن شهر عرضه کنیم و خدماتی در شان مشتریان ارائه دهیم.

نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست علی بابایی زاده، مدیرفروش شرکت mvm با بیان اینکه این شرکت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خودرو در ایران است، گفت: در طول سال های اخیر سه نمایندگی در تبریز داشتیم که عملکرد قابل قبولی در این شهر داشتند ولی شرکت مدیران خودرو اهداف بزرگتری دارد و برای افزایش خدمات چهارمین نمایندگی خود را در تبریز راه اندازی کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران خودرو با تولید ۱۹۰ هزار دستگاه به عنوان بزرگترین خودرو ساز خصوصی ایران است، تصریح کرد: تلاش می کنیم که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، آپشن های خودرو خود را افزایش دهیم و در شرایط تحریمی با استراتژی خاص خود تعامل خوبی با جهان داشته باشیم که در همین زمینه در مدت زمان اخیر خودرو های جدیدی رونمایی کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.
بابایی زاده در ادامه افزود: در طول هرشش ماه برنامه های این شرکت را بازبینی شده و هدف اصلی که ارائه خودرو هایی در شان مشتریان و خدمت رسانی بهتر است، بروزرسانی می شود.
وی با بیان اینکه تبریز که یکی از بازار های اصلی مدیران خودرو است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تبریز در حوزه منطقه آزاد ارس قرار دارد و با خودرو های روز دنیا آشنایی بیشتری دارند بنابراین مردم این شهر سلیقه خودرویی خوبی دارند لذا یکی از بازار های اصلی ما در تبریز است و نمایندگی چهارم افتتاح شد.
مدیر فروش شرکت mvm همچنین با اشاره به شرایط تحریمی گفت: با توجه به روابط گسترده ایران و چین و تبادلات خوب مالی ولی بازهم تحریم های بین المللی تاثیر گذار بوده و مشکلاتی ایجاد می کند.
بابایی زاده ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ درصد از قطعات خودروها داخلی است و در آینده قرار است با توجه به پتانسیل های داخلی میزان تولید  را به ۴۰ درصد برسانیم و در کنار آن در تلاش هستیم هم کیفیت قطعه ها حفظ شود و هم به موقع به دست مشتریان برسد. در خصوص قیمت هم باید گفت که بازار ما شامل بازار اصلی و فرعی است که در بازار فرعی هم اجناس غیر اورجینال فروخته شود و هم ممکن است جنس درجه دو به فروش برسد.
مدیر فروش شرکت mvm همچنین در خصوص تاثیرات آزاد سازی واردات خودرو اظهار داشت: آزادسازی خودرو دست دوم خارجی با توجه به مشکلات بازار خودرو و تقاضای بالای خودرو ضروری است اما فقط بخشی از نیاز های جامعه را پوشش می دهد و نمی تواند بخش زیاد آن را تامین کند. خدمت رسانی و خدمات پس از فروش خودرو های دست دوم خارجی معضلی است که می تواند مشکل افرین باشد و اگر کیفیت خوبی هم داشته باشد با تصادف نیاز به قطعه دارند که در این صورت تکلیف آن مشخص نیست.
وی افزود؛ البته رقابت باعث پیشرفت می شود و می تواند کیفیت را بالا ببرد. در کل خودرو سازی در ایران اقدام پرچالشی بوده و محدودیت های خاص باعث شد این صنعت دچار چالش شده و به عنوان یکی کالای انحصاری عرضه شود که در نتیجه برنامه ریزی ها به درستی صورت نگرفته و عرضه محصول باکیفیت صورت نمی گیرد البته سیاست ها پایدار نبوده و قابلیت تغییر دارد و بازار ایران به دلیل سینوسی بودن سختی های خاصی دارد.

همچنین در این نشست مدیر شبکه برند MVM گفت: شرکت ام وی ام ۱۵ سال در ایران حضور داشته که در این مدت مشکلات زیادی سپری کرده ولی نمایندگی های ایرانی از پس ان برآمدند و با حمایت این نمایندگی ها به آینده خوش بین هستیم.
دنیل یان لانگ مدیر شبکه برند MVM در نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی ، گفت: دوماه است که در بازار ایران حضور دارم و قبل از آن هم در هند بودم که در مقایسه باید گفت که در ایران رقابت زیادی در بازار خودرو وجود دارد.

وی در خصوص تاریخچه شرکت خودرو سازی MVM بیان داشت: در طول سالهای فعالیت، ام وی ام سختی زیادی داشت اما خوشبختانه با حمایت شرکا آنها را پشت سر گذاشتیم و دیدگاه خوبی نسبت به آینده این شرکت دارم.
نماینده شرکت ام وی ام در ایران خاطرنشان کرد: شرکت ام وی ام ۱۵ سال در ایران حضور داشته که در این مدت مشکلات زیادی سپری کرده ولی نمایندگی های ایرانی از پس ان برآمدند و با حمایت این نمایندگی ها به آینده خوش بین هستیم.
گفتنی است که نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی در تبریز خیابان امام خمینی روبروی موزه آذربایجان گشایش یافت.

About Author