سینماهای زنجان در انتظار جشنواره فجر

مدیر سینما بهمن زنجان گفت: مخاطبان با حضور در سینما و مشاهده رعایت پروتکل‌ها با خیالی آسوده‌تر برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود به این مکان فرهنگی مراجعه می‌کنند.
میثم زنجانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت اقتصادی سینما، اظهار کرد: سینماهای استان در حال حاضر فعال بوده و با استقبال خوب مردم استان مواجه شده‌اند. همچنین بخشی از مشکلات اقتصادی که به دلیل تعطیلات کرونایی ایجاد شده‌ بود با بازگشایی سینماها جبران شده است.
وی در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها نیز افزود: پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل در سینماها رعایت می‌شود و مخاطبان سینما با حضور در این مکان و مشاهده رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با خیال آسوده‌تری برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود به سینما مراجعه می‌کنند.
این مسئول با اشاره به اکران فیلم کودک در این سینما، تصریح کرد: در این راستا هر روز ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه فیلم «شهر گرگ‌ها» برای کودکان اکران می‌شود که این فیلم نیز مورد استقبال این رده سنی قرار گرفته‌ است.
زنجانی با اشاره به تغییراتی که در سینما بهمن رخ داده است، ادامه داد: به همت موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، سیستم تصویر سینما به‌روز شده و سیستم صوت نیز به زودی ارتقا خواهد یافت. در حال حاضر به‌روزترین ویدئوپروژکتور برای مخاطبان سینما فراهم شده‌ و سینما بهمن با بهترین امکانات در انتظار جشنواره فیلم فجر است.
مدیر سینما بهمن زنجان خاطرنشان کرد: دغدغه سینماها در این روزها جشنواره فیلم فجر است، این در حالی است که با امکانات به‌روز در این سینما منتظر اکران فیلم‌های جشنواره فجر هستیم تا میزبان هم‌استانی‌ها باشیم.

About Author