شنیده های انتخاباتی!

کمتر از دو هفته به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و تب نامزدها برای مذاکره، لابی و قرار گرفتن در لیست‌ها و جلب اعتماد مردمی بالا گرفته است.

در سلسله گزارش‌هایی با عنوان «بولتن انتخاباتی» به بیان برخی اخبار در گوشی از محافل غیررسمی می‌پردازد که صرفا برای ایجاد شور انتخاباتی است و قصد سوء گیری از کاندید خاص و یا تخریب کاندیداها وجود ندارد.

ساختمان ستاد

یکی از نامزدهای انتخابات در تبریز با نامگذاری ساختمان ستاد خود به عددی که کد انتخاباتی خود است، شائبه تبلیغات زود هنگام را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

مصاحبه چالشی ائتلاف

در جریان مصاحبه یکی از تشکل‌های سیاسی جدیدالتاسیس با نامزدهای انتخاباتی برای بستن لیست ائتلافی، وقتی شائبه ارتباط یک نامزد با مدیریت شهری از او سوال شد، از این نسبت ناراحت شده و هر گونه ادعای ارتباط خود با انتصابات و یا دخالت مدیریتی در شهرداری را رد کرد.

جلسه کافی شاپ

اخیراً یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه که ارتباط نزدیکی با یک نماینده فعلی مجلس دارد، در کافی شاپی در بالای شهر تبریز با فعال عرصه انتخابات و منسوبین یکی از مدیران تبریز دیده شده و گفته می‌شود این دیدار برای انجام توافقات با اصحاب ذی‌نفوذ برای بستن لیست بوده است.

 

منبع: تبریز بیدار

About Author